Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. november 2., szombat

Az első ruha...


...amit készítek.


Persze rajtam nem úgy fog állni mint a képen levő hölgynek. Eddig jutottam vele ma. Remélem amikor kész lesz már nem kelt olyan benyomást mint a nagyi ruhásszekrényéből kiemelt darab.


A zsebek dísznek vannak. Könnyű és mutatós ferdepánttal dolgozni. A nyakára is az került. Tudást és önbizalmat is adott nekem a tanfolyam, de biztosra tudom, hogy az oktató több hibára is felhívná a figyelmet. Pl. alul a kockák nincsenek szinkronban. Tudom mi a hibám. Csúsztatom a szabásmintát az anyagon, hogy spóroljak vele. Lassan belátom, hogy ezt csak egyszínűnél szabad. Érdekes, a felső résznél erre nagyon figyeltem, azután kiment a fejemből.


Pakoltam újra. Egy karton dobozba tettem át a fonalakat mert azt keveset használom. Közben rémlett, hogy van egy tündéri rénszarvas mintám. Előkotortam és kerestem hozzá fonalat. Hát ez nem biztos hogy elég lesz, de próba- szerencse alapon elkezdtem. Igen, mert az motoszkált a fejemben, hogy ami van annak is el kellene fogynia.


Babára ruhának az Aladdinból Jázmin ruháját szeretném elkészíteni. Ehhez is vettem anyagot és volt olyan amit nem tudtam a textil áruházban hagyni:


Összesen 20 cm-t vettem belőle. Gallérnak kabátra. Ismét: gombhoz a kabátot, de beválik.

Új program van a gépemen. Eléggé megvisel. Van ami könnyen megy, van ami nem. Mire a képeket kinyerem a gépből, válogatom és kicsinyítem egy órába telik. Régen 10 perc. Nekem ehhez nincs optimális kezelő. Utálok változtatni a megszokott dolgokon. 

6 megjegyzés:

JuciKa 2019. november 2. 19:18  

Néha kell a változás. Szőrme az drága lehetett.Gratulálok egyre jobban megy a varrás.

Tüzes Beáta 2019. november 2. 20:49  

A szőrme nagyon drága tényleg. Csak egy kicsit és nagyon dekoratív lehet.

Fáni 2019. november 3. 9:44  

Igen, a megszokottól nehéz eltérni, de egy idő után belejössz.
Nagyon ügyes vagy, biztos szuper lesz a ruha

Orsi 2019. november 3. 12:45  

Nagyon tetszik ez a kockás ruhád, mutasd majd meg légy szíves ha teljesen kész lesz is. Egyébként még egy kötényruhának is el tudnám képzelni, fehér inggel, vékony garbóval :))

Vera 2019. november 3. 16:07  

Csíkos, kockás anyag nem könnyű...Majd legközelebb már tudod...Gyors vagy...

Rita 2019. november 3. 20:45  

De jó az a ruha! A kockás anyag (általában a nagymintás) kihívás. De menni fog az is, mint az új számítógépes program.

Láttam az e-mailjeidet, hamarosan válaszolok.