Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2020. június 22., hétfő

Volks szabásminta


Megvettem egy japán szabásminta újságot. Nagyon megtetszett a címlapon levő öltözet. Ezen kívül még 6 modell van benne.


Kiválasztottam internetről a hozzá illő bársonyt. Kicsit sötétebb bordóra gondoltam, de mindegy. A napokban megkaptam. Az internetes rendelés nagyon jó dolog, de ha az elárusító nem tud színhű  képet feltenni az kis bosszúságot okoz mikor megkapom a csomagot.


Az első volt amit elkészítettem a két bársony rózsa, mert ez rutinból megy.


Később alaposan tanulmányozni kezdtem a szabásmintát. Részletesen írja hogyan kell elkészíteni, de japánul.


El lett küldve a lányomnak, Ő beszéli a nyelvet alap fokon, mert nem világos előttem pár dolog. Addig nem vágok a vászonba amíg biztosat nem tudok, most várok.


A Volks baba készítői is kézzel dolgoznak, csak nálam sokkal képzettebb emberek. A babáik gyönyörűek!


A lányom találta ki mi legyen a megvarrt modellből: mazsorett lány. Ez jó ötlet!

6 megjegyzés:

Rita 2020. június 23. 9:39  

Hú, micsoda kihívás, hajrá, Bea!

Holdgyöngy 2020. június 27. 18:17  

Pompomlány jó ötlet.Néha a gép egészen másffordít mint a fiam angol ól. Ezért lenne jó beszélni nyelveket. Jó lenne...

Andulka 2020. június 28. 13:04  

Bea! Ne szerénykedj! A babaruhákról amiket itt a blogon mutattál senki sem mondaná meg, hogy nem egy "profi" varrta, szerintem már te is elértél egy profi szintet!
Az új szerzeményből varrt dolgokra kíváncsi vagyok!

Edit 2020. június 28. 14:34  

Oh, de úgyes vagy!
A baba inkabb mazsorett ruhát kapott, mint pom-pom lány ruhát, de mindegy is. A lényeg, hogy irtó jól mutat.

Tüzes Beáta 2020. június 29. 9:35  

Edit: Tényleg! Ezt akartam írni, ki is javítom. Köszönöm.