Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2023. február 3., péntek

Készülök a jó időre


Elmentem a textilboltba interlockhoz tűért és körülnéztem. Nagyon szeretem a rugalmas pamutanyagot, sok mosás után sem változik a minősége, abból akartam venni. Tavaly 3500 volt métere, most 5900. Uh! Az olcsóbbak között keresgéltem és ez az egy volt ami nagyon tetszett. Másnak is, mert a maradékot vettem meg, 1,60 cm és azóta gondolkodom hogyan lehetne a legtöbbet kihozni belőle. Ez nekem felvillanyzó program, imádok ötletelni.




Rendeltem vasalható matricákat az Ali expresstől. Már két hónapja, lassan érkeztek. Nyárit,






halloweenre,




és egy télit. Meglátta a Grincset a lányom, azt mondta neki ez kell. Nagyon aranyos.




 

Kész lett a cica!

1 megjegyzés:

Rita 2023. február 4. 16:44  

Nagyon szépeket vettél, jó varrást!

Köszi, hogy megmutattad az aranyos cicust.