Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2023. március 7., kedd

Puzzle és régi filmek



Megtetszett ez a kép és most ezt rakom. Varrás nincs, elpakoltam. Ha van szabadidőm rögtön itt vagyok.




 

A fagyis anyagból még maradt egy rövid nadrágra való és vettem hozzá vasalhatós matricát a pólóhoz. Most vannak újak és nagyon jók az Ali expressen.


A lányom rajongója a régi filmeknek és készített egy you tube hozzáférést a nehezen hozzáférhető anyagokhoz:

Ye Olde Cinema - YouTube

Nézelődjetek. Sokan köszönik neki , ami mglepett, hogy koreai nézője a legtöbb.



Ma voltam először térd-csípő gyógytorná. Nagyon nehéz. Annyira megterhelt, hogy utána két órán keresztül azt éreztem: ha most ennék vagy meginnék egy pohár vizet akkor visszajönne. Holnap biztos izomlázam lesz, de ez jó! Meg kell erősíteni a comb és csípőizmokat, hogy ne a térd terhelődjön. Úgy fél évet gondolok heti két alkalomra, hogy ez könnyedén menjen.

2 megjegyzés:

Rita 2023. március 9. 20:25  

Jó a változatosság!

Csak úgy eszembe jutott: úszni szeretsz? Nem vagyok jártas a gyógytornában, csak beugrott mint kíméletes mozgásforma.

Tüzes Beáta 2023. március 10. 15:25  

Igen, szeretek úszni, jártunk is a fiammal. De a jegy drágább lett, a fűtést lekapcsolták és a víz hőmérsékletét 28 fokra hűtötték. Az még jó ha folyamatosan mozgok, de kijönni nagyon fázok és kettőnknek 8 ezer Ft. Sok ez így, elment a kedvem.