Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. október 22., szombat

Ajándék


Még júliusban kaptam Lee-től egy ajándékcsomagot, saját tervezésű készletekkel. Nagyon hosszú ideig tartott mire kiötleteltem mivel viszonozhatnám. Fő szempont volt, hogy magyar minta legyen, de mai köntösbe öltöztetve, végül Laucica által közzétett minta mellett döntöttem, amit itt találhattok. Megjegyzem ezen a lapon van még két minta és a cicát is lemásoltam. Visszatérve az általam most már összeállított csomagra, tettem a táskába csoki eurót, költsön kedvére! Meg egy csomag szaloncukrot, hiszen az is hungarikum. De mire én ezt kitaláltam! Szaloncukrot sem lehet még mindenhol kapni. Kész lett, hétfőn postázom. Attól tartok ez a csomag lekési a novemberi kiállítást, ugyanis Lee minden kézimunka ajándékot ott árverez és a bevételt jótékony célra fordítja. Azért reménykedem!


Elkészítettem a vonuló ludakat és a madáretetőn szorgoskodom. Változatlanul szeretem készíteni, de egyre többet jutnak eszembe kedvenc karácsonyi mintáim és alig várom, hogy hozzájuk kezdjek. Ezt is, azt is szeretném...
Nagyon sötétek és barátságtalanok az esték, lassan felhozom a karácsonyi lakásdíszeket, izzósorokat és felteszem, hadd legyen meleg, hangulatos fénye a lakásnak!

10 megjegyzés:

Lee Albrecht 2011. október 22. 17:47  

Obrigada por enciar os bordados... ainda não recebi, mas temos 15 dias para a feira.
Obrigado e tenha um lindo domingo!

Dóra 2011. október 24. 8:00  

Nagyon ötletes a kis csomag!

Jól haladsz az őszi képeddel!

xJuDesign 2011. október 24. 12:01  

Nagyon ötletes az ajándékod Lee-nek! Az aprólékosan kidolgozott őszi munkádért pedig egyenesen odavagyok:) Fantasztikusan szép lesz a végeredmény.

Vera 2011. október 25. 8:35  

Nagyon szép csomagot állitottál össze... csak remélni lehet hogy oda is ér:::Bizonyára örülni fog neki valaki... főleg hogy jótékonykodásra kerül...

Ez a kép egyre szebb... kiváncsian várom a végeredményt...

Eliz 2011. október 25. 22:04  

A csomag is és a kép is csodálatos. Jó nézegetni, hogy hogyan alakul.

Unknown 2011. október 27. 17:36  

Köszönöm a hozzászólásokat! Hétfőn adtam fel a csomagot ajánlva, elsőbbségi díjat fizetve,ez 5-10 napot ígért. Reménykedem.

Nagymamis 2011. október 27. 20:51  

Igazi magyaros, szép ajándék!

Laucica 2011. november 6. 20:52  

ó, én ezt nem is láttam, de milyen szép lett!:) Örülök, hogy tetszenek a mintáim is:)

Borcsi 2011. november 28. 6:05  

Gratulák, nagyon szép munkák, élvezettel olvastam blogod minden sorát! Borcsi