Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. október 27., csütörtök

Madáretető


Szépek a madarak is ezen az almafán lógó madáretetőn. A kedvencem valamiért mégis az alsó képen kinagyított díszfű, vagy nád. Talán, mert ez rajzolódott ki a kontúrok által a leglátványosabban. Na, még egy kis kitartás és kész lesz! Addig máshoz nem kezdek.



Ami napok óta foglalkoztat, hogyan lehet évtizeddekkel ezelőtti régi kamerával rögzített filmeket digitalizálni. Biztos láttatok már olyan régi felvételeket, ami hang nélküli, fekete-fehér, vagy színes. Le lehet ugyan játszani régi vetítőn, de akadálya a sokszor kiszáradt, eltört film. Szeretném ezeket CD-re menteni. Nem tudom miért, de feltétlenül látni akarom magam ahogy 6 évesen szaladgálok, az évnyitó, évzáró , kirándulások, karácsony és mindent ami van. Ma evvel komolyabban foglalkoztam és már tudom, hogy scannelni kell a filmet egy erre speciális géppel a számítógépre. Jó, de az interneten nem találtam hol lehet ilyet kapni. Ha valaki foglalkozott már evvel, kérem segítsen! Érdemes megvenni egy ilyen gépet, vagy inkább megcsináltatni hozzáértővel?

7 megjegyzés:

erdoseva55 2011. október 27. 19:56  

Csodaszép lesz! Annyira jól haladsz!
Hova fogod tenni? Hova készül, eldöntötted már? Vagy majd csak az Őszi évszakban teszed ki?
Én állandóan cserélgetem a képeimet, alkalmazkodva az évszakokhoz::)
Sajnos a kérdésedben nem tudok segíteni.

Unknown 2011. október 27. 20:01  

Jó kérdés,hogy hova teszem.Egyenlőre sehova,ugyanis most már a téli dekorációhoz teszem fel a képeket jövő héttől.Óraátállítás és mindszentek után én karácsonyi díszekkel rakom tele a lakást.De méltó helye lesz jövőre szeptember után.

Nagymamis 2011. október 27. 20:48  

Szépen haladsz....milyen jó, hogy ilyen kitartó vagy!

Vera 2011. október 28. 5:09  

Le vagyok nyügözve teljesen...már tegnap este megcsodáltam....Sokat haladtál megint...Rengeteg a kontúr benne...én nem vagyok jóba vele...
Én egész évben kint hagynám...nem a szekrénybe a helye... szerintem...
Nem tudom azt mondani hogy ez vagy az tetszik benne.... mert ahogy nézem...mindegyik része nagyon nagyon teszik....

A másik dologba sajnos nem tudok segiteni , nem értek hozzá..

Palkó 2011. október 29. 23:21  

Ez valami csodálatos! Hihetetlen türelmed van! Én a kontúrtól falra mászok :) Az pedig, hogy nem kezdesz közben másba, különösen tiszteletre méltó! :))

Névtelen,  2011. november 1. 21:41  

Elképesztően gyönyörű! A részletgazdagsága, a színei, a finomsága, a cica pofija... Azt hiszem, ezt bármelyik évszakban öröm nézegetni! :)
Brigi

Unknown 2011. november 2. 17:45  

Köszönöm a véleményeket. Valóban ez olyan kép amit nem csak ősszel kell nézni. Keretezés után állandó helyet kap.