Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. október 18., kedd

Napraforgó


Befejeztem a napraforgót. Régebben utáltam kontúrozni, most már szívesen csinálom. Enélkül ugyanis csak egy színes folt. Szeretem nézni, ahogy kirajzolódik, a titka szerintem, hogy nem szabad sokat haladni a hímzéssel kontúrozás nélkül.


Levittük a férjemmel a futómuskátlikat a pincébe, de a cserepeset behoztam, mert nagyon sok a bimbó rajta. Ne ott nyíljon, díszelegjen a lakásban. Két nap múlva találtam rajta egy kövér hernyót és észre vettem, hogy kiette a bimbókból a virágokat. Az a két lyuk mutatja, hogy üresre zabálta, amin csúnyán összevesztünk. Mennie kellett. Nekem érdekes, mert ilyet még nem láttam.


Elkészült a domináns cica képkerete, azt hiszem jó színt választottunk hozzá. Nekem három cicám van és az első hagyta ott a jelöléseit legelőbb mindenhol, kint, bent egyaránt. A többiek érkezésük után ezt tudomásul vették. Tehát ő az úr, de termetileg a legkisebb és vicces ahogy ennek tudatában vonul.

Juj, elfelejtettem dicsekedni:
http://napiapp.hu/ roltex_app
A nagyfiam iPhone programozást tanult és az APPLE céghez szerződött programozóként, vagy ilyesmi. Tanít minket a férjemmel ennek a programnak a megértésével és mi ájultan hallgatjuk. Lenyűgöz az Apple cég legújabb konstrukciója, a beszélő telefon...Csak Apple programozást és csak Apple gépeket használ, igazi megszállottja minden újításuknak. Én meg büszkén érzékelem, hogy ez a gyerek halad a világgal és aranyos Tőle, hogy időnként időd szán ránk és magyarázza. Én elképedek azon, hogy hangfelmondásra lehet sms-t küldeni stb. Szóval a tanára dícséri a megadott honlapon.

8 megjegyzés:

erdoseva55 2011. október 18. 19:40  

Az őszi kép bizony, ahogy bontakozik ki ,irigylésre méltó. Gyönyörű!
A cicás pedig nagyon kedves! Hogy Te milyen gyors vagy!:)

gromine 2011. október 18. 20:13  

Milyen szépen bontakozik ki a képed, és milyen gyorsan haladsz !!!

Unknown 2011. október 18. 20:25  

Nem haladok gyorsan szerintem. Minden más is érdekel. Nem tudom, Ti jobban ítélitek meg.

Vera 2011. október 18. 21:10  

Szerintem is sokat haladtál... Nekem nagyon tetszik...Én nem szeretek konturozni,és igazából nem is tudok szépen...MEKKKKKORRA LESZ????

Unknown 2011. október 18. 21:54  

Hű,igenis! 28-szor 20 most. 33-szor 20 kb. jelentem!Vera hadnagy ez jó vagy rossz? Amúgy nekem is az az érzésem,hogy simán elkészíthető mégegy készlet a maradék fonalakból,kéred? Vagy valaki?

Nagymamis 2011. október 19. 5:12  

A napraforgó az egyik kedvenc virágom........szép színfolt a képen.
Én már többször tapasztaltam, hogy ezek a fránya hernyók mennyi bosszúságot tudnak okozni.És hihetetlen tempóban tudják lerágni a virágokat!
Beáta büszke lehetsz a fiadra! És az külön öröm, hogy a tudását megosztja veletek. Hihetetlen gyorsasággal fejlődik a technika.....én csak kapkodom a fejem.......és sajnos tudomásul kell vennem, hogy már nem képes mindent befogadni az agyam. Pedig próbálkozom....

erdoseva55 2011. október 19. 7:24  

Külön gratulálok a fiadhoz, és büszke lehetsz, hogy Benneteket is tanít!
Engem is a lányaim tanítgatnak minden szépre, jóra, okosságra. Pont megfordult a helyzet, igaz? :))

Névtelen,  2011. október 21. 1:48  

Beáta kedves, szerintem Neked fel sem tűnik, milyen gyors vagy - és milyen ügyes! A királyi cicás képre nem tudok mást írni, mint: cuki. Telitalálat a kerete... Díszgombok vannak a hímzés alatt? Az őszi macskádhoz pedig vissza-visszajárok nézegetni, annyira szép!
Brigi