Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. december 1., csütörtök

Ajándékot kaptam!


Lee Albrecht-től. Egy nagyon gazdag csomagot és nagyon, nagyon örültem neki, mert nem számítottam rá. Általa tervezett három szép kézimunkakészletet, szappant, "Matrioska" baba fonáltartót, egy gyönyörű dobozkát, nagyon finom csokikat (a felét már megettük) és karácsonyi üdvözlőlapot, amit míg élek megőrzöm. Ugyanis Brazíliából még soha nem kaptam karácsonyi üdvözletet. Ez nekem különlegesség.



A doboz gyönyörű, a baba nagyon kedves és a szappan jó illatú. Kibontottam ma evvel fürdök.


Átadott ajándékok: ezt a munkát még tavaly kezdtem el és idén fejeztem be, míg várakoztam egy megrendelésemre. Akkor még nem tudtam kié lesz, biztos ami biztos legyen, hátha úgy alakul, hogy ajándékozom az idén karácsony táján. Úgy alakult. Verának ígértem egy mintát, gyorsan készre varrtam, díszítettem kötéshez használatos pompon fonállal és ez is a csomagba került. Ha nem lett volna kész a hímzés, nem hiszem, hogy gyorsan kapkodva evvel is meg tudtam volna lepni. De volt és boldogan küldtem. Ez nagyon tanulságos a számomra. Rendszeresen fogok készíteni olyan munkákat, amit csak úgy, majd valakinek szánok!




Mikulásra készült ez az ünnepi mobiltartó. A lányomnak készítettem, de már múlt héten elküldtem a férjével, ugyanis alig találkozunk. Nincs ideje minket látogatni, nagyon sokat tanul.
A mintát a decemberi Praktika magazinból másoltam. Nagyon jól néz ki a 25 Ft-os "kristálygömb". El sem tudom képzelni hogyan készült, de nagyon mutatós. De itt most az apró maci volt a kiindulópont, ahhoz kerestem ízlésben illő dolgokat a meglevő készleteimből.


A Merry Christmas felirat mellett látható Kreinik fonalat nem tudom keresztszemes kézimunkához használni, pedig nagyon örültem mikor megvettem. Téli mintáknál jól mutatna prémnek, de öltésnél leperegnek róla a fehéresen, ezüstösen csillogó szálak. Ez esetben kineveztem boának és piros meg zöld üveggyöngyből kapott "fényeket".

13 megjegyzés:

gromine 2011. december 1. 17:55  

Sok szép mindent kaptál és készítettél:)

Nagymamis 2011. december 1. 18:40  

Gyönyörű ajándékok! A szívecske jobb helyre nem is kerülhetett volna....Vera nagy becsben tartja. Szép mobiltartót készítettél a lányodnak.....kár, hogy nem tudtad személyesen átadni....olyan jó látni a felcsillanó szemeket, és az örömteli mosolyt!

Unknown 2011. december 1. 18:46  

Hát, igen. Keveset látom a lányomat, de kezdem megszokni.

Móni 2011. december 1. 19:30  

Nagyon szépeket kaptál és készítettél! :)

Orsi 2011. december 1. 19:43  

Szép ez a téli szívecske!:)
A mobiltartó is tetszik( a maci is;),én is vettem ilyet magamnak)
Az ajándékok is csodaszépek.

Névtelen,  2011. december 1. 19:45  

Gratulálok a blogodhoz,olyan meleg és családias a hangulata!
Szépek a hímzések is,gratulálok!
Emőke

Unknown 2011. december 1. 20:10  

Móni:köszönöm
Orsi:ez a maci kihagyhatatlan volt
The E.Art:a hangulat valós. 30 év házasság után ez automatikus.Sok összetevője van.

Jutka 2011. december 2. 8:01  

Húú....micsoda ajándékok!!
Eltudod dönteni mi is jobb adni, vagy kapni??
Most mindkettőben részed volt, persze a saját kézzel készült ajándékban benne van a lelkünk egy pici darabkája! Lee Albrecht-től kapottba viszont még ezután hímezed bele az aktuális érzéseidet.
Gratulálok gyönyörűségeket mutattál!

Vera 2011. december 2. 10:41  

Nagyon szép ajándékot kaptál...Persze ez a szív valahányszor ránézek elvarázsol....
Szép mobil tokot készítettél, a kis maci aranyos, és mindig adsz hozzá egy pluszt...
Nehéz beletörödni hogy kiröppennek a gyerekek...
Kiváncsi vagyok mi lesz a következő projekt...

Névtelen,  2011. december 2. 21:06  

Beáta, sok örömed legyen a szépséges ajándékaidban! De amiket készítettél, azok is a "hűha" kategóriába valók. :) Pompás ötlet a pompom-kötőfonál!
Csak a blogodból ismerlek, de annyira Rád vall, hogy a hímzésre nem használható Kreiniket - telitalálat! - boaként felvarrod. Nagyon tetszik ez a macira komponált mobiltok!
Brigi

Palkó 2011. december 3. 14:50  

Gyönyörű ez a szív! És a pomponos fonal fantasztikus ötlet! Köszönöm!

Lee Albrecht 2011. december 3. 20:34  

Fico contente que ois presentes chegaram... desejo um feliz Natal e um Ano Novo com muitas alegrias.
Lee