Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. április 17., szombat

La Boutique



A butikos kép izgalmas részén túl vagyok,a többi több türelmet igényel.Nem tettem gyöngyöt a csillárra,mert nem kell már csillogás a rézszínű fémszál mellé.Eredetileg arany színt javasol a mintaív,de valamelyik blogon láttam(sajnos elfelejtettem hol,de felkutatom),ezt a megoldást és nagyon megtetszett.
Készítettem ma egy tortát.Ez ugyan elég sűrűn előfordul,nagy nálunk az igény a sütire.De most azért fényképeztem le,mert jól mutat a kék curorgyöngy a sárga krémen,főleg napfényben.Mert igen,süt a nap és melegít is végre.Amúgy mióta elkezdtem a blogomat állandóan mindent le akarok fényképezni.Ez lett az új betegségem.
Bea

0 megjegyzés: