Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. április 23., péntek

Terítő







Hétfőn reggel 8-kor még vakítóan sütött a nap.Fényképeznem kellett,de főleg kint lenni az udvaron,mert örültem a jó időnek.Pötyi cica is jókedvűen ugrál,nehéz is volt lefényképezni,mert mire a gépet felé fordítottam már nem is volt ott.A szomszédból a Panka kutya is csatlakozott hozzánk.Szóval minden örömteli,ám keddtől megint nem lehet kimenni és most már nagyon bosszant,egyre türelmetlenebbül várom a jó időt.
Még tavaly elkezdtem hímezni egy terítőt Anyák Napjára,de nem lettem vele kész.A héten elővettem és szigorúan magamra parancsoltam,hogy be kell fejezni.Így is lett.Ma elvittem Anyunak és örültem,hogy örült.
Valószínű,hogy mindig lesznek megkezdett hímzések,amiket félreteszek.Sokminden miatt.Pl.a téli képekhez tavasszal nincs kedvem,vagy hónapokig tartó nagy Dimension képek munkáját szívesen szakítom meg egy kisebb,1-2 hét alatt elkészülő készlettel.A baj az,hogy nehezen veszem újra elő amit elraktam és ez kicsit nyomaszt.Ezért most nagyon örülök,hogy ez a terítő kész lett!
Bea

0 megjegyzés: