Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. április 24., szombat

La Boutique kész





Ma elkészültem a butikos képpel.Ez szép is lett.Na de,hogy én mennyit szenvedtem a keretezéssel!Nem fűrészeltem szépen ,az összeillesztéseknél hézag keletkezett,de volt már ilyen,erre jó a fagitt.Csakhogy sehol nem találtam.Gondoltam jó lesz az univerzális tömítőanyag is,jó is lett volna,ha nem gesztenye fapácot választok.Ez nem fedte.Nem baj!Rézszínű a csillár,rézszínű füstfóliát teszek a sarkokra.Több füstfólia ragadt rám,mint a keretre.Kidobtam a ragasztót és föl vagyok háborodva,hogy még több mint a fele megvan és már bedöglött.Sok füstfólia is kárba ment emiatt,ja és az ecseteket is kidobtam.Elrettentésül raktam fel a képeket.Borzalmas lett.Már órák óta dolgozom,de nem adom fel,hiszen van nekem bronzszínű ujjpaszta egyenesen a Művészellátóból(az itt kapható alapanyagok megbízhatóak).Átkentem,tetszett,hazajött a férjem,nem mert mondani semmit.Akkor már tudtam,hogy én már csak azért lehetek elégedett,mert a rossz megoldások után ez a legkevésbé rossz.Most nem tudom mi legyen,de félretettem.Elfáradtam,majd holnap eldöntöm,hogy lecsiszolom az egészet vagy marad.
Tomi!Te vagy a művész!Mi a véleményed?
Bea

0 megjegyzés: