Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. április 27., kedd

Harbour Village





Újra Victoria Sampler minta.Tavaly kezdtem el,de csak a felhőkig jutottam.Az elmúlt három napban naponta lefotóztam a haladást.Engem is meglep,hogyan növekszik,mennyit haladok.Elhatároztam,hogy ezt a mintát naponta fotózom,jó lesz visszanézni hogyan készült.
A kertecském most szép,sorra nyílnak a virágok.Nem tudom miért,de nálam mindig késésben vannak.Talán túl árnyékos.Negyedik éve kertészkedem,kezdő vagyok.Annyi mindent ültettem már és sok minden elpusztult.Ami itt jól érzi magát az maradt.Az eredeti tervem az volt, olyan virágokat ültetek,hogy mindig legyen vágott virág a vázában az asztalon.Sokáig erőltettem,sajnos nem megy.Az én kertem erre alkalmatlan.Persze,be lehetne hozni a tulipánt,de az két napig szép bent,kint viszont egy hétig.Annyi tulipánom meg nincs,hogy naponta vághassam.Ugyanez vonatkozik a haszonkertre is.Az idén már csak azt ültettem,ami biztos siker.A kert tervezéséhez agromókust kellett volna hívnom.Nem tettem,saját tapasztalataim és csődjeim után megalkudtam.Van az úgy,hogy az ember megálmodja,aztán van a valóság.De nem panaszkodom,ma a bolognai spagettihez friss kakukkfüvet és zsályaleveleket hoztam be.Nem ez kell hozzá,hanem bazsalikom,de azt még el sem ültettem.A fűszernövényeket azoknak is ajánlom,akiknek nincs kertjük.Teraszon egy nagyobb cserépben érdemes ültetni.Évelő,azaz minden tavasszal újra éled és elmondhatatlanul finom az aromájuk így frissen szedve.Pontosítok:a zsálya,kakukkfű,majoranna az évelő,a bazsalikomot minden évben újra ültetem.

0 megjegyzés: