Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. április 30., péntek

Harbour Village 2




Öröm hímezni ezt a szép,részletgazdag képet.Hangulatomhoz is illő,könnyű odaképzelnem magam ebbe az öbölbe ilyen gyönyörű,meleg napsütésben.Pontosan ezért hagytam abba tavaly,késő ősszel,mert tudtam,hogy ezt nyáron kell megcsinálni.
Múlt héten megrendeltem egy újságot a Cross Stitch Stuff Limited cégtől.Arra lettem figyelmes,hogy minden 30%-kal le van árazva.1000Ft sem volt.Pár nap múlva visszanéztem,megszünt a cég,megszünt a weboldal.Kicsit szomorú lettem.Szerettem náluk nézelődni,minden Victoria Sampler újdonság és régebbi minták megtalálhatóak voltak.Tetszett az új design is,ami csak náluk volt elérhető:The Cat's Whiskers.Sokat rendeltem is tőlük,Jobb volt mint az eredeti cégtől Amerikából,mert 3 nap alatt megérkezett.Most keresem azt az angol céget,ahol mindez megtalálható.Tud valaki segíteni?
Bea

0 megjegyzés: