Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. május 4., kedd

Harbour Village3




Kelbimbó






Eper






Bab






Szépen fejlődik a kertben minden.Jó az idő,esik az eső,süt a nap,Bea meg bent mosogat...
Hétfőn megint volt időm hímezni,elkészült egy apró félsziget.A hétvége az Anyák napi köszöntéssel telt és ha itt van mindhárom gyerekem,akkor nincs szabadidőm.Ezúton is gratulálok azoknak az anyáknak,akiknek a mindennapi teendői után még van energiájuk a hobbijukra!Tudom hogy lehetséges ez:az esti órákban,amikor minden elcsendesedik és a következő nap is elő van készítve,akkor akad egy kis idő önmagukra.Még jó,hogy ez az időszak a fiatal évekre esik ,de azt nem tudom hogy ez a határtalan energia honnan árad.Az biztos,hogy én még beteg sem voltam szinte soha,mert tudtam,hogy erre nincs idő.A mindennapos teendők a hét hét napjára vonatkoznak.Nincs szabadság.Nekem 28,25 és 15 éves gyerekeim vannak.A két nagyobb már elköltözött és csak ez után tudott kialakulni a szabadidő,ekkor kezdtem hímezni.De ez sem olyan egyszerű.Örömmel tölt el,hogy önmagam is megismerhetem,kedvemre cselekszem,de van egy állandó hiányérzet.Az elengedés nehéz.Minden héten legalább egyszer látnom kell Őket és az anyák kifinomult érzékével nyomon követni a hangulatukat.Ha az jó,akkor egy-két hétig nyugodt vagyok.Ha nem,akkor hétközben is telefonálok és érdeklődöm.Próbálok segíteni,de visszautasítják(ez jó),nem erőszakoskodom,csak finoman törődöm.Csak ott vagyok.Mindig és valószínűleg örökké.És ezt soha nem fogják viszonozni.Ezt tudni kell.
Bea

0 megjegyzés: