Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. május 11., kedd

Madame la Fée Petit Bonheurs





Rossz vagyok.Rátaláltam erre a nagyon csajszis mintára, megnéztem mennyi fonalam van meg hozzá és a legtöbb rendelkezésemre állt.Azonnal hozzáláttam.Párat kellett ma megvennem az Éva Kézimunkában.Félretettem a Harbour Village készletet, de itt maradt az asztalon, gondoltam hol ezt hímzem, hol azt.Valahonnan kerítek hozzá aranykulcsot és még nem sikerült rájönnöm milyen gombot takar az ollótartón a két x,majd utánanézek.Már próbáltam ugyan ,de nem sikerült, ezért körülnéztem a gyöngyök között,de csak egyet vettem meg.Nagyon szép az a zöld szívalakú kis csoda.Már fából is kaphatóak gyöngyök,reméltem találok valamit ami illik ehhez a kézimunkához,de nem úgy lett.Viszont ha már a kézimunka boltban voltam körülnéztem.A bannertartónak nagyon örülök és mindennek.Imádom az antik üveggyöngyöt használni ,újabban a Mill Hill gyöngyök is kaphatóak.

Kislányom kapott egy pólót. Remélem örül majd neki, imádja Garfildot.

Ha a West End Citybe vagyok mindig meglátogatom az élelmiszerboltban a külföldi részleget.Csak ott kapható pl. a mézsűrűségű soja szósz amit rendszeresen veszek, de most úgy döntöttem, hogy kipróbálom a gombaszószos szóját,wasabit most láttam először és a kép szélén levő mártás az szőlőmust borecettel,valószínűleg szusihoz való szósz.Pörkölt,szárított algalevél is volt és sokáig gondolkodtam,hogy megveszem, ki kéne próbálni itthon szusit készíteni.De maradt.Olivérnek meg mindig hozok édes chiliszósz,nagyon szereti szendvicsbe.Fajitas és taco fűszerkeverékért mentem,de eszembe jutott, hogy eltettem a zacskóját az utolsónak,kár megvenni,a leírása tartalmazza az összetevőit és itthon azt könnyen összeválogatom.Szoktam venni tortilla chipset,de most nem volt.Az natur ,kukoricalisztből sütött chips, amire itthon reszelek sajtot,kedvemre fűszerezem és úgy sütöm.Finom és így elkerüljük az íz és színezékanyagokat.Erre nagy gondot fordítok.Indiai ételekhez különböző csakni is kapható,de soha nem venném meg,hiszen az bármilyen zöldségből frissen elkészíthető.Olivér,ha úgy tetszik ma pont csaknit készített.Mire hazajöttem megfőzött.Paradicsomhoz tesz zöld fűszereket(kert),fokhagymát,chilit ha van,meg Ő tudja miket.Botturmixal összetöri,ez egy sűrű,nagyon finom zöldségszósz.Megpirítja a húst,ezt ráönti és evvel süti készre.Olyan büszke vagyok rá,nem esik kétségbe ha nincs itthon főzve,akkor készít valamit.Még csak most lesz 16 éves!Ügyes!
Mennyit írtam kajáról!Mert éhes vagyok.

Az idei első kovászos uborkánk.Imádom!
Marci cica ha dobozt lát azonnal bele bújik.Ezt akkor is megkísérli ha a doboz kisebb mint Ő.Csuda jópofa!

2 megjegyzés:

Nina 2010. május 12. 13:55  

Hát a cicusod elképesztő :))))
A új kincsek mesések, annyira jó érzés, amikor az ember lánya ilyesmiket vásárolgat :))

Unknown 2010. május 12. 16:03  

Marci tényleg jó fej,vásárolni meg először volt idén lehetőségem. Én nem tudom mi van,mintha dupla olyan drága lenne az élet,mint tavaly.A hobbimra mostanában nemigen jut.Úgyhogy tényleg jó érzés volt.