Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. május 21., péntek

Petits Bonheurs


Kész van az ajándékcsomag, végre a kedvenc részemhez érkezem:teáskanna,torta.


Kulcsproblémám megoldódott.Kedden akartam rendelni a Sew and so-tól,de kiderült,hogy az a kulcsocska csak 2 cm.Hogy jól mutasson,nekem pont dupla akkora kell.Kerestem a pincében és találtam.Ez pont akkora, csak még be kell festenem aranyra.Láttatok már derékszögű kulcsot?Azt mondta a férjem, hogy mikor Olivér kicsi volt elkalapálgatta.Na jó,de minek kellett eltenni?Vicces.
Most, hogy ilyen rossz idők vannak Pötyi szívesebben van benn.Már alíg fér bele a dobozkába, ami télen az ő birodalma volt itt az asztalomon.Kerítenem kell majd neki egy újat,mert a rossz időkben mindig együtt hímzünk.Jó dolog ez,mindent megbeszélek vele.Meg van engedve,mert nem árt semminek.Amit nagyon szeret csinálni, hogy a tűpárnából egyenként kihúzza a tűket a fogával és az asztalra ejti.Tetszik neki ahogy koppan.
Ma elmentem a piacra,ott egy helyen tudok megvenni mindent.Csalok, kacsazsírban csirkemájat sütök jó sok fokhagymával, megy a hűtőbe és hideg ételként paradicsommal,újhagymával jó.Húsféle,eper a túrótortához.Van új zöldborsó,paradicsom kilója már csak 400Ft stb.Készültem a hosszú hétvégére,jönnek át a gyerekek,legyen minden.Érdekes világ ez a piac.A hosszú sorban állás alatt az előttem állóval és a mögöttem levő nyugdíjassal ideiglenes barátságot és szövetséget kötök.Hasznos információkra teszek szert, pl. ma kellett megtudnom,hogy az idős bácsi felesége szereti szopogatni a csirkelábat és nem mer csirkecombot hazavinni ha egyszer csirkemell van rendelve, mert akkor nagyon kikap.Jókat nevetgélek.Azután megyek tovább, húzom magam után a kocsit, mint a gyerek a gurulós fajátékát.Mivel a hátam mögött van önálló életet él.Ládákba akad meg ilyesmi.De én is jobbra nézek, de balra fordulok,összeütközöm másokkal, 5 percenként bocsánatot kérek, ilyenkor még a Carte'Dor fagyisládától is.Szóval romantikus hely ez a piac.
Bea

5 megjegyzés:

Nina 2010. május 21. 22:14  

Itt válaszolok, hogy biztosan olvasd :)
Azt hiszem, ez a csomag valami Vintage névre hallgatott, és vagy még Zsuzsától van (Tűvarázs), vagy már Bogitól (Tűpárna). Nem tudom, elég régóta megvan. Ezek a pici gombok.
Ha a nagyokat kérdezed, azok valódi kagylógombok, a sima felületűeket Amerikából rendeltük azt hiszem, 2008-ban többen lányok (Shelley Buttons), a cirádás lazacszínűeket pedig egy olasz barátomtól kaptam :)

KLasszul alakul a Madame La Fée mintád :)

Teca 2010. május 23. 6:17  

Örülök, hogy rádtaláltam, nagyon szépek a munkáid! :)

gromine 2010. május 23. 17:33  

Nagyon szép dolgokat készítesz , jó volt végig olvasni a blogod.

Nina 2010. május 25. 17:21  

Válogathatsz méteráruban is gombokat, de én még sosem láttam különlegesebbeket sehol... Az ilyen kis csetreszek nem sima méteráruban vannak, gyanítom... De remélem találsz megfelelőt, amit keresel :)