Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. május 26., szerda

Charm


Egy-két héttel ezelőtt blogok nézegetése közben akadtam VladKa blogján J'aime broder névre hallgató kész munkájára. Azonnal tudtam ,hogy ezt én is el szeretném készíteni.Elkezdtem gyűjtögetni a hozzávalókat. Tegnap kaptam meg a Sew and so-tól a charmokat. Metált rendeltem és kaptam helyette aranyat. Ráadásul az olló sem olyan amilyet szerettem volna. Ez nem az a készlet, ami a neten lefotózva van a webshopban. Majdnem elsírtam magam.Továbbá hogy valami kis cukiság legyen még a charmok mellé és mivel imádom a selyemszalagokat, látatlanban csupán a neve alapján a Spring Pastels mellett döntöttem.Nagyon pasztel,nem tetszik.Pokoli rossz kedvem volt.(Az igazsághoz hozzátartozik,hogy nagyon depis voltam az elmúlt napokban,lehet hogy emiatt láttam borusan a helyzetet).Ma kezdek megbékélni az arany színű készlettel...ugyan mi mást is tehetnék?Nina segítségével viszont nagyon tetsző gombokat rendeltem Shelley Button cégtől.Nem hittem a szememnek milyen klassz gombok vannak kagylóhéjból elérhető áron!Mindenkinek ajánlom!Már csak a csipkékre kell koncentrálnom.


Ez a kedvenc részem a Madame la Fée mintából.Nagyon tetszik.Imádom csinálni.

Egyre több virág van a futómuskátlin.Öröm nézni!



Az elmúlt hétvégén a férjem és Olivér fiam részt vettek a Balaton nyitóbuliján.De szép a Balaton!

1 megjegyzés:

Nina 2010. június 1. 21:21  

Szerintem pedig gyönyörű ez a szalag :)))
Sajnos a netes képek igencsak csalókák.