Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. június 1., kedd

Kész a rózsa


Lassan elkészülök evvel a képpel.Múlt héten elmentem a keretezőhöz és vágattam üveget az általam készített két kerethez, összesen 470Ft-ért. Soha nem fogok olyan szép kereteket készíteni, mint ami ott kapható, de anyagilag nagyon megéri. Megláttam viszont egy a Madame la Fée képhez szerintem illő keretet és megrendeltem üveggel együtt, kíváncsi vagyok mennyibe fog kerülni.
Az elmúlt napokban családtagjaim hülyeségei kötöttek le, minden energiám erre ment. Hú, de elviselhetetlennek érzem Őket néha! Tegnap este kezdtem felszabadulni és evvel együtt terveket szőni. Régóta nézem a szobám falát, az arra megvett lime nevű halványzöld is sárga is tapétát, amit ki kéne cserélni, mert nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, azaz hiába imádom a friss színeket, ez nem jó a falra. Elhatároztam, hogy nem tapétázok újra, de ezt lefestem egy meleg, de világos árnyalatra. Körülnéztem ez ügyben és a Margaréta nevű halvány barackszín mellett döntöttem, amihez választok tapétacsíkot, vagy bordürt.Ezt nem plafonmagasságban, hanem deréktájban ragasztom körbe.Az ablakpárkányokat pedig mozaikkal rakom ki belülről, mert nagyon nem jó, hogy a tapétát nem lehet tisztára törölni. Holnap megyek ehhez a felújításhoz megvenni a hozzávalókat .Most ez foglalkoztat, nem lesz kis munka, de azért két-három nap biztos elég lesz.

0 megjegyzés: