Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. június 30., szerda

Harbour Village ismét






Szívesen lennék ebben az öbölben most és hiányzott a részletgazdag munka, visszatértem kedvenc tervezőmhöz, Thea-hoz.Gyanítom Ő textiltervező vagy ilyesmi, mert kitűnően használja a fonalakat a terveihez és kedvelem, hogy sok öltésmintát használ.
A nyolcadik elvégzése után lelkesített amikor találkoztam a volt osztálytársaimmal. A legkülönbözőbb szakmákban tanultunk tovább és számomra érdekes volt hallgatni ki mit tanul, a szakmák alapjait. Egyik osztálytársam tengerész lett és Ő pl.vizsgafeladatnak év végére azt a dolgozatot adta be hogyan lehet a hajó rakterét teljes kihasználtsággal megrakni gombostűvel. Vicces, annak is szánta, de fontos mindent számba venni, elfogadták. Az első éves gyakorlata az volt, hogy a Dunáról a Fekete tengerig és ott életmentő gyakorlatok hajótörés esetére. Nagyon izgalmas volt, imádtam hallgatni. Ennél kevésbé izgalmas, de számomra érdekes dolgokat mesélt Ildikó, aki ruhaipariban tanult tovább. A textilek felhasználása már tervezés esetén sem mindegy, sportruházatot erősen nyúló anyagból, de ugyanabból estélyi ruhát azért ne...,a selyem fénye, esése az esküvői ruháknál fontos, a sötétítő függöny súlya és a többi. Amikor Victoria samplert készítek mindig ez jut eszembe. Ha valaki már találkozott vele, láthatta, hogy sokféle selymet használ, egyszínűt, színátmeneteset, ebből következtetek a profizmusra. Ebbe a képbe élményekkel is bele tudok helyezkedni, imádom hímezni.


Lassan szedhető lesz a vajbab. Sok még a virág is rajta, szép termésre számítok. Nálam nagyon jót tett a sok eső, biztos máshol is, én indokolatlannak tartom az áremelést. A zöld fajtát ültetem, mert nem szálkás, fás, mint a sárga.

2 megjegyzés:

Nina 2010. június 30. 21:52  

Ez nem semmi munka :)) Nekem is megvan kitben, fogalmam sincs, mikor is lesz kihímezve :) Gyönyörű!

Unknown 2010. június 30. 22:10  

Igen,ez nagyobb munka az átlag Victoriánál.Készítsd el,én kartonpapírban hengerben tárolom amit nem tudok keretezni.Most néztem A Christmas Gazebo Samplert,ez nagy álmom...és marad.Drága.