Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. augusztus 9., hétfő

Miss Paris




Miss Parisból táskát szeretnék készíteni, ami nagy kihívás nekem, mert még soha nem csináltam ilyet. Mill Hill gyöngyökből készült a nyaklánca és a karkötője, illetve vasalható kő került az egyik cipőre. Ezt kineveztem lakkcipőnek. Régóta szerettem volna kipróbálni, azaz használni ezt a technikát, de nem illett eddig semmihez. Féltem is vasalni a követ, mert egy percig kell tartani a vasalót, míg stabil lesz és attól tartottam alatta megég a vászon. De nem. Vettem stucctollat, hozzá illő vásznat, sütöttem gyurmából gombokat. Ez nem a hímzésre kerül, de a táskára. Hogy hogyan, azt még én sem tudom. De egy igazi tini táskát készülök gyártani, amin ez is meg az is lóg, mert így sikkes.





Szülinapomra kincsek. Apróságok, amik nagy örömet okoznak. Mint látszik semmi más nem is érdekel, csak pakolgatom és már tervezek. A faragott sarokelemekből keret lesz a cukrászdás képemhez. Fonalakat úgy kaptam, hogy a lányom lopva megnézte a DMC-s készletem és látta, hogy a 400-asokból kevés van, hát azokból vett. Köszönöm mindenkinek ezt a szép napot!

5 megjegyzés:

Kriszti 2010. augusztus 9. 17:06  

Boldog szulinapot kivanok!:)
Nagyon aranyosat himeztel es sutottel, kivancsian varom a taskadat is!:)

Nina 2010. augusztus 9. 18:28  

Isten éltessen sokáig! Sok boldogságot, nyugalmat, sok hímzős órát kívánok!

Lia 2010. augusztus 10. 8:25  

NAGYON BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!!!

(utólag is)

Hímezzél jó sokáig
Érjen vásznad bokáig

XD