Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. augusztus 19., csütörtök

Miss Paris





Napok óta gyűjtöttem a bátorságot, hogy hozzákezdjek a táska megvarrásához. Féltem az egésztől, ez első kísérletem és nem szerettem volna elrontani. Először átgondoltam mit is akarok, nem lehetett figyelmen kívül hagyni, hogy a lányom, akinek készül, fémérzékeny, így cipzár szóba sem jöhet. De azt már elképzelésemben láttam, hogy ha nincs a táska szája összefogva, akkor az szétbukik és bárki kotorászhat benne anélkül, hogy észrevenné. Egy nagy masnit készítettem a tetejére és sajnos azt kell hogy mondjam így is könnyen bele lehet nyúlni a két szélén. Mutatós, de nem az igazi. A vállpánton is sokat gondolkodtam. Ahhoz, hogy a téli kabáton is át lehessen könnyen vetni a vállára, de nyáron egy pólóhoz is jó legyen, állíthatóra van szükség. Ez is köthető lett. 4 órán keresztül csináltam és ahhoz már nem volt kedvem, hogy díszítsem is gombokkal, gyönggyel. Majd hétvégén ez is meglesz, ketten kitaláljuk hogyan. Ahogy a lányomat ismerem fog erre kerülni még rózsaszín hajú tehén is...Na de így kell főiskolára járni, ez a módi!

7 megjegyzés:

Nina 2010. augusztus 19. 20:55  

Szuper lett :) Ne félj, megy Neked ez is :D

gromine 2010. augusztus 20. 12:20  

Szerintem is szuper lett a hímzés és a varrás is.

Unknown 2010. augusztus 23. 10:04  

very very beautiful !!
ciao Pat

Unknown 2010. augusztus 23. 18:44  

Thank you Pat és mindenkinek köszönöm a dicséretet.A vejem művészetis és ennek látványára ígért egy Budapesti képet nekem,alig várom.

Lia 2010. augusztus 26. 8:58  

Gyönyörűséges lett!