Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. szeptember 2., csütörtök

Kitartok



Haladok, haladok. Rájöttem mi a baj a Dimensions képekkel. Pontosabban a képpel semmi, gyönyörű mind. De nem lehet bele kreatív elemeket csempészni és azon sem tudok hímzés közben gondolkodni mi lesz a végleges formája. Minden adott.
Nagyon szép cicás mintákat kaptam, ráadásul az egyik őszi, tököcskékkel. Már azon agyalok, de még nincs őszi hangulatom, hiába rémisztget az időjárás.
Gondolkodom karácsonyi mintán is és azon, az idén először részt vennék ajándékozásban, ha Nina megint szervezné. Ezt még nem döntöttem el, ehhez valami tökéleteset kéne alkotni és az nekem ritkán megy. Mindig gondoskodom valami hibáról. Szóval egy hosszabb munka sok gondolatot csal elő és ez jó.
Gördülékenyen ment az iskolakezdés, Olivér lelkesen mesél a duci, mindig mosolygó, csupaszív töritanáráról. Az nagyon nagy dolog, ha egy gyerek szívesen jár iskolába, ha csak bizonyos napokon is, mikor kedvelt tanár tart órát. Remélem ez így marad!

1 megjegyzés:

gromine 2010. szeptember 2. 20:54  

Nagyon szépen haladsz vele.
Elég sokáig tart kihímezni egy-egy képet , de megéri, legalábbis nekem nagyon tetszenek.