Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. augusztus 31., kedd

Keretben a Cukrászda



Vasárnap elkészítettem a keretet a sütis képhez. Nekem idegen a fekete keret, de mindig szívesen hagyatkozom a minta tervezője által javasolt színre, feltételezem több próba után választ ki megfelelőt. Szóval eredetileg fekete keretet javasol, én kiegészítettem zölddel. A hímzéshez hasonlót szerettem volna és azt találtam ki, hogy festek egy alapot, ami zöld, arra repesztőlakkot tettem és utána került rá a sötétszürke szín, majd lakkoztam. Elég sötét lett így is, de valóban jól illik a kicsit sápatag színű fonalakhoz.


Előrelátó voltam. Múlt héten vettem egy kosarat a cicának, mert tudtam ha jön a rossz idő kis haverom beköltözik. Amíg jó idő van, addig nem is látom. Osztozunk a hímzőasztalon, de én örülök neki, mert rá-rápillantok és olyan harmóniát sugároz, ami jól esik.


Vasárnap még jó idő volt, faszénen sütünk, mert mindenki szereti. Ma meg ősz van. Túl korán jött.

4 megjegyzés:

Nina 2010. augusztus 31. 18:09  

Neeem, ma nem ősz van, hanem megfagyás.... Olyan hideg van, egy hete még 27 fok volt a lakásban, most talán van 20. Megfagyok. Kint is. Túl hirtelen jött a hideg, és így csak vacogok.

A keretezésed bámulatos, mennyire bátran barkácsolsz :) Szuper!

Unknown 2010. augusztus 31. 19:56  

Elgondolkodtam mi lesz a távfűtésű lakásokkal az idén.Vajon meddig kell fázni,amíg fűteni fognak?Nem tudom,nekem ez idegen világ,én akkor fűtök be amikor akarok.Csak egy gombnyomás.Viszont ha jól értesült vagyok akkor a távfűtés ára emelkedik az idén.Miért is?

Márti 2010. augusztus 31. 20:01  

Micsoda keret, nagyon tetszik!!! Cuki! ;)