Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. augusztus 28., szombat

Tankönyvek


Múlt héten megvettük a tankönyveket potom 32000Ft-ért. Mondtam az előbb Olivérnek, hogy el kell mennie a bányába ezt ledolgozni.
Ma időt szántam rá, hogy átnézzem, ami tetszik azt el is olvasgatom. Én most nagyon lelkes vagyok, mert sok minden nagyon tetszik. A könyvek nagyon szépek, sok szép képpel és jól átlátható oldalakkal, mint az angol könyvben is látszik. Le kellett fotóznom, mert az angol különösen jó amiatt, hogy élő történetek kapcsán ismerteti a nyelvtant. Alul a földrajzkönyv tele szuper képekkel. Hát igen, ahol kinyitottam bármelyik könyvet, azt el is olvastam, érdekel is, fáradt sem vagyok. De mondja már meg nekem valaki, hogyan lehet napi 6 tantárgyból lelkiismeretesen felkészülni? Sok a tantárgy, vastag a töri könyv, biztos minden órán új tananyagot vesznek, haladni kell. Ha a felét fogja tudni év végére, akkor már okos lesz, de az még csak kettes. 50% alatt nem adnak jobb jegyet. Kár, mert nagyon érdekes a körülöttünk lévő világ, kevesebb tananyaggal nagyobb esélyt látnék arra, hogy egy életre meg is jegyzi. Ezt le fogják darálni, másképp nem fog menni, ahhoz túl sok.


0 megjegyzés: