Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. augusztus 26., csütörtök

Kontúrozok,tehát vagyok


Mióta elővettem ezt a munkát csak kontúrozok . Kinézem a szemem. Aprók az öltések, nehezen találom hova öltsek. Ami a papíron 3 pötty meg két háromszög, na és a kettő közé kellene, azt nem látom a hímzésen, mert a jelek által mutatott fonalak színe hajszálnyi eltéréssel majdnem ugyanolyan. De muszáj pontosnak lenni. Az asztalon levő faragás is kontúrral van kiemelve és megéri vele szöszölni, mert nagyon szép. Már értem miért tettem el és hagytam ezt a munkát a jövőre. Nem vagyok benne biztos, hogy be is fejezem, de most még lelkes vagyok.


A Lidl-ben (jól írtam?) kapható most egy őszi papíregyüttes. Meg kellett vennem, azt gondoltam ez még paspartunak is jó lehet.

3 megjegyzés:

Névtelen,  2010. augusztus 26. 16:09  

Szia!
Megértelek a kontúrozással kapcsolatban. Nekem is van egy adventi naptáram (a blogomban látható)ami kontúrozásra vár (illetve már nekiálltam, csak 2 másik dolgot is varrok közben, többek között még egy naptárt). De tényleg megéri, egészen másképp fest utána a kép.
Mikor láttad ezt az őszi papíregyüttest? Én ma voltam a Lidl-ben, de nem szúrtam ki. Mennyiért volt?

Unknown 2010. augusztus 26. 16:32  

Hétfőn voltam a Lidl-ben és 700 Ft volt.

Névtelen,  2010. augusztus 28. 13:03  

Sajnos itt nem volt már a Lidl-ben.