Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. november 17., szerda

Így néz ki most a dekoráció




A fényképezőgépet próbálgattuk a férjemmel. Élethű képet természetes fény nélkül a múzeum nevű program készít és ilyen minőséget csak állványról. Tanulom!
Már megtanultam, hogy este más dominál, mint napközben. Mindkettőnek szép kell lenni, ezért tart hosszú ideig a lakás díszítése. Ma kezdtem, ez két hétig tart minimum.

4 megjegyzés:

Lia 2010. november 18. 8:41  

De jó hangulata van.

Jön a Karácsony!

Névtelen,  2010. november 18. 10:50  

Szia!
Bocs, hogy ide írok, sajnos nem vagyok blogolvasó, de a képeid, munkáid nagyon szépek.
A Zucker Schriftre figyeltem fel, mert régóta keresen, de eddig nem találtam, vagy talán figyelmetlen voltam.
Beírnád, hogy hol kapható a Zucker Schrift Budapesten?
Köszönöm szépen, Andi

Névtelen,  2010. november 18. 22:12  

Kérdésem tárgytalan, közben megoldódott. Andi

gromine 2010. november 19. 19:42  

Mennyire hangulatos lehet.
Ez azt jelenti, hogy mindjárt itt a karácsony?