Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. november 21., vasárnap

Aranyos minta


Tudom, már többször írtam, ha a lányom nem igényelné ezeket a bájos képeket, magamtól eszembe nem jutna ilyet hímezni. De amikor készül nem értem miért, mert öröm készíteni ezekkel a vidám színekkel, kedves témával. Ő kezdte el, én meg csak akartam egy kicsit segíteni és nem tudtam letenni.




Karácsonyi díszekből soha nem elég. Szintén a lánykám vett hungarocell gömböket és almazöld gyöngyöt, piros glittert gombostűvel rögzítettek rajta Enikő barátnőjével. Nagyon mutatós lett! Enikő most gyöngyökből készít figurákat és kaptam Tőle egy csúnyaszép kis angyalkát, ami szegénykém nem fotogén,de én a szívembe zártam.




Marci cica talált egy üres dobozt a pincében, mi meg találtunk egy Marcit miközben hordtuk fel a díszeket. Alig fér el benne, de mit lehet tenni? Ha ekkora, akkor ekkora. Neki akkor is kell.

0 megjegyzés: