Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. november 11., csütörtök

Keretet készítettem



Elővettem ezt a képet és bekereteztem, lassan fel is teszem a falra. Ez csak karácsonyi díszítés lesz, az év többi részében a pincében pihen. Azért vártam ilyen sokáig a keretezéssel, mert szép, hozzáillő csomagolópapírt kerestem, meg is találtam. Azt álmodtam meg, hogy egyszerű kartonpapírra ragasztom tapétaragasztóval és az lesz a paszpartu . De nem tudtam szépen elkészíteni, a papír hullámos lett, kidobtam az egészet. Úgy tűnik el kell felejtenem a tapétaragasztót, bár sokat használtam sok mindenre, de mostanában csak kudarcom van vele. De nem panaszkodom, mert tetszik a végeredmény! Egyszerű lakkot kapott a keret és a még ragadós lakkba belepotyogtattam az arany motívumokat. Ezeket két nappal ezelőtt is láttam a DM áruházláncnál. Feldíszítettem a két kis csizmát, mert nagyon üresnek tűnt. Régen hímeztem, mostanában más érdekelt, de ma visszatértem és most nagyon élvezem.

6 megjegyzés:

unikat 2010. november 11. 20:25  

De ügyes vagy!
Nagyszerű lett!

Laucica 2010. november 13. 14:56  

Szép így nagyon!:) Én egyszerű stiftes papírragasztót használok, ha anyagot akarok kartonra ragasztani, mert nem áztatja szép! Ha nagyon-nagyon biztosra akarok menni (pl füzet gerincénél), akkor Technokol. Eddig bevált:) De szerintem így keretben is nagyon jól néz ki!

Laucica 2010. november 13. 14:57  

mármint áztatja "szét", nem "szép":))

Dóra 2010. november 14. 16:54  

Jópofák a masnik a csizmákon! Nagyon ügyes vagy, jó a keret igazán!