Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. november 8., hétfő

Sütikoszorú





Ha látok egy jó ötletet, addig gondolkozom rajta, amíg minden összeáll. Nagyon szeretem a puha polár anyagot, de ezt én eddig még nem tudtam ragasztani semmilyen ragasztóval, ezt csak varrni tudom. Ehhez a sütis adventi koszorúhoz pont ezt kellett tenni. Festettem hozzá polárt, mert tutira tudtam, hogy ennyi színárnyalatban nem fogom tudni megvenni, meg is lepett, mikor folyóvíz alatt ki akartam mosni a festett anyagot és az összes festék kijött, hiszen 100% viszkóz. Visszatettem, dobtam a festékes vízhez sót, ecetet, állni hagytam és a barna árnyalat valamennyire barna maradt, ezekhez a pasztell színekhez elég is. Ezen kívül a sárgát festettem, a többit készen vettem. Izgatott voltam a babák készítésénél, mondhatnám ideges, mert attól féltem ez a feladat meghaladja a képességeimet. De ahogy sorban készültek a sütik, egyre jobban tetszett. Még este 10-kor is készült,nem tudtuk abbahagyni, készen kellett látnunk, kislányom végig segített, ez egy nap alatt, de két kéznek 12 óra munkával sikerült. A bejegyzés alján feltettem a mintát, ha valakit érdekel letöltheti!




Vásárlás közben sok mindent kombinálok, amikor megláttam ezt a fekete-ezüst szalagot tudtam, hogy ez jól harmonizál a rózsaszínnel, valamit készíteni kell belőle. Enikő szereti a rózsaszínt(ki nem?) és készült Neki egy tolltartó. Vettem is hozzá egy apró ceruzát, sőt pompont is festettem rózsaszínre. Ez egy báj. Most készítem a másikat, mert a lányomnak is megtetszett.



3 megjegyzés:

gromine 2010. november 8. 21:07  

Nem semmi munka, de nagyon szép lett.
Köszi a mintát.

Lia 2010. november 10. 10:23  

A koszorú is, a tolltartó is tündéri lett!

Laucica 2010. november 13. 15:01  

Nagyon gusztusos, biztos mindenki szeretne beleharapni:)
(én is, én is, én is szeretem a rózsaszínt!!!! jó a tolltartó:)))