Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. október 31., vasárnap

Ponsettia garden...


...a képrészlet címe a samplerból. Igen,a szalagokat a végére kellett volna hagyni a vasalás miatt. De előre vasaltam és nem lesz baj, nem tudtam ellenálni. Még mindig nincs téli hangulatom, ami nem is csoda, gyönyörű napsütés van. Túlzottan is, kabátban indultunk ma Olivér fiammal vásárolni és még kigombolva is sok volt a buszon.
Na,de ehhez még feltétlenül írnom kell,mégpedig a testmozgás népszerűsítéséről. Én a szülések után,azaz legutóbb is 13 évvel vettem komolyan elsősorban is a nyújtó gyakorlatokat. Meglepetésemre ma miután hazajött a férjem, panaszkodott recsegő izmokról, ízületekről,megpróbáltam sok év után,spontán,hogy elérem-e nyújtott térddel tenyérrel a padlót. Igen. Hű, azóta nem szólhat hozzám senki, büszkeségem határtalan. Komolyra fordítva a szót, a sportteljesítmény még 10 év kihagyás után is megmutatkozik. Engem nagyon meglepett és azóta olyan fellegekben járok beképzeltségemnél fogva,hogy megkérek mindenkit magázzon!(Hülyéskedek)

3 megjegyzés:

Kriszti 2010. november 2. 1:07  

Holgyem, igen gyorsan halad a himzesekkel, de a ruganyossaghoz is gratulalok!!:)))

Lia 2010. november 4. 12:49  

Már alig várom, hogy készen láthassam ezt a munkát!

A sportteljesítményhez meg gratulálok! XD

gromine 2010. november 8. 21:12  

Nagyon gyorsan haladsz vele, és milyen szép.
Kíváncsi vagyok a további részletere, mert nem ismerem a mintát, és direkt meg sem néztem, hanem itt csodálom Nálad.