Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. december 2., csütörtök

Ikerkeretben az ikersampler






A pincében talált keretbe került a téli és nyári sampler. A kerettel semmit nem csináltam, csak megtisztogattam. Kár lett volna bárhogy is beavatkozni, nem volt rossz állapotban. Eredetileg a nyári képnek ezüst keretet akartam, de már nem tudom miért, ugyanis remekül mutatnak egymás mellett. Nagy az örömöm, nem hittem, hogy az idén már a falon láthatom mindkettőt!
Órákba telt, mire a vászon hátulját megöltögettem, hogy szabályosan feszüljön, gyakorlatilag erre szántam a tegnapi napot.Hű, egy darabig nem szeretnék keretezni!


Elmentem ma a cukrászdába tortát venni Anyukámnak. Szombaton köszöntjük 70. szülinapja alkalmából.
Utána vásárlás a kertészetben, fenyőágak az adventi koszorúhoz. Az idén is elkéstem, ugyanúgy, mint tavaly. Úgy tűnik képtelen vagyok kiszámolni mikor kell az első gyertyát meggyújtani. A hétvégére gondoltam az elsőt, de már a másodikat kell.
Most eszembe jutott, hogy vigyem a fényképezőgépet, sok gyönyörű képet akartam készíteni ilyen meg olyan havas fenyőről, most nyíló virágról, mert igen, a kertészetben most is van. Készítettem egy képet, majd a fényképezőgép kiírta: kifogyott az elem. Borzasztó pipás lettem. Egyszer nem felejtem elvinni, akkor is így járok!


6 megjegyzés:

unikat 2010. december 2. 18:42  

De sok szépség van itt. A képek különösen azok. Boldog szülinapot anyudnak!

Nina 2010. december 3. 12:09  

Szépek így együtt, bár én tuti nem tettem volna aranyozott keretbe őket... Nekem vaólahogy más állna jól neik :)

gromine 2010. december 3. 12:25  

Boldog születésnapot anyukádnak.
Nagy szép együtt a két két ( tél-nyár).

Márti 2010. december 3. 16:26  

Gyönyörűek a képek!!!

Dóra 2010. december 4. 13:47  

Szépek a samplereid. A torta meg nyami!!!