Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. december 22., szerda

Teáscsésze


Elkészültem a teáscsésze, muffin hímzéssel és sokat gondolkodom a sorsán. A hobby boltokban lehet kapni teafiltert tartó üvegfedelű dobozkát, abba passzolna a legjobban, de nem tudom, hogy a hímzés mérete miatt beleférne-e. Ezt a munkát most félreteszem és a sorsát a jövőre bízom. Tetszik nekem az ötlet, hogy készítek számomra tetsző bármilyen mintát a jövőben is, pusztán a hímzés öröméért és így lesz tartalékban pár darab, amit elő lehet venni elkészíteni ajándékba bármikor, bárkinek.




Karácsonyi ajándékba készült ez a tároló dobozka Enikőnek, a lányom barátnőjének. Már átadásra került, így mutathatom. Remélem örömet okoz ez a hasznos kis holmi. Ez egy Victoria minta és eredetileg Valentin napi meglepetésre tervezték, de én tökéletesnek találtam karácsonyi ajándéknak is. Vettem a múlt héten kifejezetten gyöngyfűzésre alkalmas tűket, mert pokolian nehéz a legkisebb varrótűvel is gyöngyöket felvarrni. Minden harmadik gyöngy fér át a tű fokán. Még nem próbáltam, de remélem ez a gondom megszűnik.
Nagyon sok a teendő karácsony előtt. Ráadásul akárhogy igyekszem, nem tudok megfelelni. Ma voltam Anyunál, elvittem Neki a megsütött beiglit és vettem, amit kért egy szemrehányásul cserébe, hogy az ünnepek alatt nem látogatom meg. Ilyen még tényleg nem fordult elő, tekintettel arra, hogy tudom egyedül él, mindig szakítok időt rá karácsony valamelyik napján. De az idén örülök, ha egy kicsit csak úgy a semmit csinálhatom. Szükségem is van rá, mert nem megy a nagy készülődés, totál kimerülök. Nem csak én. Ma találkoztam Anikóval, akinek nagyon hálás vagyok, hogy Anyut segít ellátni a nyugdíjas házban. Ő vásárol be Neki, takarít...,beszélgettünk. Azt mondja a héten háromszor készített krémest és fél óra múlva semmi nem maradt belőle, még délután megy megvenni a fát és sorolhatnám mennyi dolga van egy anyának ilyenkor. Mire 24-e délután elérkezik és az ajándékátadáskor először leül azonnal csukódik le a szeme. Bizony, a karácsony nagyon kimerítő. Én az előkészületeket jobban szeretem,mint magát az ünnepet. Holnap még nagyon belehúzok, mosás, takarítás, hidegtál, torta...

7 megjegyzés:

gromine 2010. december 22. 17:14  

Nagyon szép lett mind a kettő hímzésed, ha lehetne választani akkor nekem a doboz jobban tetszik.

Kellemes ünnepeket !

unikat 2010. december 22. 20:28  

Micsoda színes finomságok!
S az a dobozka! Igazán ügyes munka, szépséges ajándék!

Beáta! Ha szabadna, a blogger díjat a sulis blogomra tenném ki, mert a másik blogomon megkaptam már, a gyerkőcök pedig biztos örülnének neki.

Névtelen,  2010. december 22. 23:56  

Azért szomorú, ha az ember anyja nem fér oda a lánya szentesti asztalához:-,de hogy meg se látogassák, no comment. Pihenj sokat! Kata

Unknown 2010. december 23. 0:08  

Igen,feltétlen időt kell szakítanom Rá!Egyet értek a kritikával!Megoldom!

Dóra 2010. december 27. 13:31  

Az a teáscsészés muffinos állati jól mutat!!!