Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. december 19., vasárnap

Blogdíjat kaptam


Életem első blogdíja, ami számomra nagyon megtisztelő Gromintól! Köszönöm szépen. A díjjal kapcsolatos szabályok:

1. Köszönd meg, akitől kaptad.
2. Tedd ki a logót a blogra.
3. Linkeld be, akitől kaptad.
4. Add tovább további 7 blogosnak.
5. Linkeld be őket.
6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket.
7. Árulj el magadról 7 dolgot.

7 dolog rólam:

1.Nem tudom hogyan kell a szöveget középre helyezni.Ezt,amit most írok és ez zavar.
2.Szeretek minden kézzel készíthető munkát és a vele járó ötletelést.
3.Imádom a karácsonyt!
4.Lenyűgöz a természet látványa, örülök, hogy mióta blogozom sok képet készítek, öröm visszanézni mind.
5.Szeretném, ha több bejegyzést kapnék, örülnék az építő kritikának is!
6.Szeretem az állatokat,de azért az biztos,hogy nem lesz többet kutyám.
7.Egyre nehezebben alkalmazkodom a körülöttem levő világhoz.


Akiknek a díjat küldeném:
http://unikat-vizu.blogspot.com/
http://laucicahimzes.blogspot.com/
...és még annyira kerestem kinek szeretném, de akit választottam volna annak már megvan, úgyhogy egyenlőre ennyi.



Aranyosak a gyerekek. Jól érezték magukat. De örülök, hogy vége ennek a hétnek, olyan káosz volt, hogy nem is értettem mikor mi történik. Ez különösen a tegnapi napra volt jellemző. Szombati szabadprogramot mindannyian együtt töltötték, délelőtt 14 pár cipőt számoltam meg az előszobában. Sokan voltak, nehezen egyeztettek, mikor délben elindultak még nem tudták mi lesz. Korcsolyázni voltak, meg nem tudom, este 10-kor Olivér beszólt, hogy már itt vagyunk a környéken és még éjfélig szánkóztak." Picit" ideges voltam ilyen földhözragadt gondolatok miatt, hogy megfáznak és egyáltalán mikor akarnak lefeküdni, hiszen korán kell kelni. Ezek Őket egy cseppet sem aggasztották! Jól szórakoztak. Ez a lényeg.


Ma reggel 8 óra felé sütött a nap és azonnal fotózni indultam. Csikorgott a hó a lábam alatt, nagyon hideg van, de gyönyörű minden!

4 megjegyzés:

unikat 2010. december 19. 20:49  

Nagyon kedves vagy, köszönöm szépen.

Laucica 2010. december 27. 19:47  

Köszönöm, így, kicsit megkésve is:) Kitettem, http://blablabylaura.blogspot.com/2010/12/dijat-kaptam.html itt van! Válaszoltam is:)
Szöveget úgy kell középre helyezni, hogy van a felső, szerkesztősorban, ahol a képbeszúró opció is van, utána egy csapó, utána egy félbetépett papírlap-ikon, attól jobbra pedig, egy elválasztóvonal után van a neked kellő varázsgomb. Egy 4-5 függőleges vonalacskát ábrázol, mellette egy kicsike lefelé mutató háromszög is, ami azt jelzi, hogy ez legördülő ikon. Arra rányomva ki tudod választani a legördülő kis jelekből, hogy milyenre akarod formázni a szöveget. Csak előbb persze jobb kijelölni, hogy mit is akarsz olyanra formázni. Persze ez böngészőtől is függ, ha nem látod, mert az egyszerű HTML-es szerkesztő van, vagyis csak néhány alap dolgot tudsz csinálni (linket beszúrni, képet, dőlt betű) akkor nézd meg, hogy fölötte, jobb oldalt van-e még egy fülecske, azt hiszem, "szerekesztő" magyarul. Arra rányomva több lehetőség is van. Angolul van a gépem és nem tudom, te mit használsz, ezért nem tudok igazán pontosat mondani, de nagyjából így működik. Ha bejegyzést írsz és elkezdesz azon az ablakon belül nyomkodni, felfedezni a lehetőségeket, kárt nem tudsz okozni!
2. lehetőség. Ha sehogy sem jelenik meg a gombocska, akkor HTML-kóddal is lehet:

<
div align="center"
>

ezt a kódot a szöveg elég másolod (a kacsacsőrök is oda tartoznak, csak entert nyomtam, mert nem veszi be ez a mező különben) a végén pedig lezárod

<
/div
>

kóddal. Minden, ami a kettő között van, középen lesz.