Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. január 28., péntek

Petits Secrets



A héten eddig a betűkkel lettem kész. Számomra is hihetetlen, de két motring ecru színű fonalam már a munkában van. Ez nem csak sok munka, de helyenként monoton. Ezért addig ötleteltem hogyan pótolhatnám a hímzést, amíg kitaláltam, hogy készítek én egy könyvecskét. Nehéz volt a színeket egyeztetni, milyen is legyen, de sikerült. Ahova tettem, oda pont egy ekkora könyvet kellett volna hímezni. Egy emlékkönyvet aranylakattal. Mostanra szokásommá vált valami kiegészítést tenni a mintákba, ettől izgalmasabb, egyedibb. Gyöngyöt, szalagot, de ilyen nagy motívumot még nem készítettem. Így még nem vagyok benne biztos, hogy ez az ötlet marad. Kicsit durvának tűnik. Valószínű megvárom hogyan mutat a teljesen kész mintában,addig is szívesen venném a véleményeteket!

7 megjegyzés:

gromine 2011. január 28. 19:47  

Hogy készítetted a könyvecskét?
Anyagból?
Nekem tetszik az ötleted, hogy evvel helyettesítenéd.

Unknown 2011. január 28. 19:58  

Nem anyag,azaz igazi bőr és nyomtatott karton.Réz sarok,rézgomb.De ez nem fontos,örülök,hogy tetszik.

Unknown 2011. január 28. 20:59  

Fenébe,Gromin kérdése normális,válaszom fennhéjázó.Apukám cipész volt,így csomó apró igazi bőr maradvány van utána,amit nem dobtam ki.Ezeket használom nagyképűen.

Kriszti 2011. január 29. 9:40  

Szerintem nagyon mutatós, ügyes vagy! Nekem annyira tetszik ez a munkád (is)!:-)))

Lia 2011. január 30. 10:11  

Szerintem jó ötlet!
Használd a kész képhez bátran!

Nina 2011. február 1. 21:44  
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown 2011. február 2. 2:00  

A gomb hátulja íves egyszer,másképp még nem tudom.igen,valószínű ragasztom.De inkább valahogy öltéssel.Nem tudom.