Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. február 28., hétfő

Befejezetlen munkák


Fuchsia halad és el is határoztam, hogy veszek a kertészetben, bár lehet összetévesztem valamivel, ami évelő és rendkívül jó illata van. Majd felvilágosítást kérek, felkeltette az érdeklődésem, futónak tűnik és talán jól mutatna a korláton a bejárat előtt. Laura írt a mintáról, ami sorozat. Valóban, ennek eddig még csak a rózsa változatát ismertem, de tegnap megtaláltam a Magnóliát és valószínű, hogy egyszer azt is meghímzem, nagyszerű tervezések mind!
Ma végre rászántam magam, hogy a Flickr-re felteszem az utóbbi évben elkészített munkáimat. Képtelen voltam rájönni hogyan kell könyvtárba helyezni a feltöltött képeket, ugyanis a Victoria Samplereknek külön könyvtárat nyitottam. Még egy nekifutást igényel majd, de elnapoltam.


Több elkezdett nagy munkám van, a fent láthatóból alig van hátra, de az alig is legalább két, három hetet igényel. Nem is ez a baj, de ezek azok a munkák, ahol egy-két keresztért új színt kell fűzni a tűbe és még az sem megoldás, hogy nem fűzöm, hanem 10 tűvel dolgozom és mind fűzve hagyom, ugyanis ide 100 tű kellene. Szóval nagy munka, sok türelmet igényel, főleg az alsó készlet. Az egy giga munka, mégis sokat jut eszembe, mert a falon látni ezeket keretben, arra nagyon vágyom. Az alsó kép talán egyharmados részletét 3 hónapig készítettem. Festmények, mindkettő. Ezekhez képest primitívnek tűnnek pl. a CCN készletek. Gyermekrajzok. De milyen jó, hogy az hamar elkészül és szinte azonnal lehet gyönyörködni a végeredményben! Kedvenceim közé tartozni valószínűleg soha nem fognak, ez biztos.


9 megjegyzés:

erdoseva55 2011. február 28. 18:53  

Nagyon szépek a munkáid!A fuksziás hímzésed csodás, nagyon szép az anyag színe és szépen harmonizál a kivarrott színekkel!
Nekem is vannak elkezdett óriás mintáim, sokat kellene varrni, és több szabadidőnek lenni hozzájuk. Azért nem adom fel és én is mindig sok tűvel hímzek!:)

Nagymamis 2011. február 28. 19:02  

Ezek a fukszia virágok....nagyon-nagyon szépek! Gratulálok! A mintát mégegyszer köszönöm. Azt gondolom először valami kisebb terjedelmű és könnyebb munkát kellene választanom! Túl nagy falat ez nekem! Pedig milyen szép! Majd, ha már rutinosabban megy a hímzés. Addig is nagy becsben tartom a mintádat!

gromine 2011. február 28. 20:29  

Szépen haladsz a virággal.
Nagyon szép az anyag amire készíted.
Nekem is vannak nagy mintáim amik meg vannak kezdve, van olyan is ami 2-3 éve is, de majd csak odajutok:))
kitartás.
Nagyon tetszik a Télapód.

Laucica 2011. március 1. 22:40  

A CCN-utaláson kuncogtam:)
A Télapó milyen szép, WOW, csak kapkodom a levegőt! És a másik is!! De nekem a fukszia a legkedvesebb, már a témája miatt:) (szerintem nincs illata) A magnólia legeslegszebb, csináld meg!!

Dóra 2011. március 2. 8:36  

Húúúú, micsoda hatalmas munkák és az elsőből tényleg már csak egy kicsi volna vissza!
Fuchsiád csodaszép! Gyönyörű színei vannak!

dióhéj 2011. március 3. 8:16  

ez a fuchsia mesés!

Lia 2011. március 3. 17:27  

Gyönyörűek ezek a nagy munkák mind!

Monessa 2011. március 6. 19:33  

Csodálatos lett a fuchsiád!!! :)