Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. március 4., péntek

Fuchsia készen


Kicsit elcsúsztam az utolsó virágmintával. Két sorral lejjebb kellett volna hímezni és két sorral a szélétől beljebb. Mindig rátéved a szemem és ugyan már eldöntöttem, hogy nem bontom ki, mégis kicsit zavar. Na de kész van, aminek nagyon örülök! Modern, egyszerű keretet szeretnék neki, de azt még nem tudom milyen színűt, többfélét a munkához kell próbálni. Mostanra több kész munka vár keretezésre, erre is lassan rá kell szánnom magam.


Tegnap délután sütöttünk a férjemmel egy csomó linzersütit...


...és ha már egyszer sütünk, akkor sajtosat is. Nagyon elfáradtunk, de most jó, hogy van egy darabig.

7 megjegyzés:

erdoseva55 2011. március 4. 19:24  

Nagyon szép lett, én is igyekszem ám, hogy kivarrjam. Nemsokára megmutatom az én blogomon is ennek az egyszerűbb és kevésbé szép változatát!
Milyen jól mutatnak majd együtt!
De guszták a sütik! Jó ropogtatást hozzá!

Nagymamis 2011. március 4. 21:59  

Gyönyörű lett! Bekeretezve is mutasd meg légyszives!
A sütik nagyon gusztusosak! És milyen segítőkész férjecskéd van!

Dóra 2011. március 5. 12:28  

Annyira szép lett!
Az elszámolt rész csak a te szemed bántja:-DD Csodás!

Sütik meg nyami!!!

Laucica 2011. március 5. 17:22  

Szerintem nincs ember, aki megmondaná, hogy elszámoltad:) Tökéletes és szépséges!!! Úgy vennék most egyet abból a sajtosból, nagyon guszta!

gromine 2011. március 6. 16:11  

De szép lett, szerintem csak Te látod, hogy el van számolva.

Kriszti 2011. március 7. 13:57  

Nagyon szépséges lett!!
A sütik meg igen guszták!:-)))

Unknown 2011. március 9. 18:25  

Örülök,hogy nem látszik a hiba.Köszönöm a dícsérő szavakat!