Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. május 10., kedd

Gigi la girafe




Egy könyvjelző készült a lányomnak, imádja a Tralala mintákat. De tényleg tündéri Gigi, a zsiráf. Mondtam már, hogy imádom a pomponokat? Mindent avval díszítenék. Ő meg szereti a gitárt, összehangoltam.
A megrendelésről : egy heti levelezés után még mindig nem értettem mit csináltam rosszul. Világossá vált előttem, hogy a megismételt megrendelés sincs kifizetve, nem csak az eredeti. Ők rendkívül udvariasak voltak, de én virágnyelvből végképp semmit nem értettem. A problémát a fiam, Tomi oldotta meg a hétvégén. Kértem nézze meg mit csinálhattam rosszul és végig mentünk pontról pontra , harmadszor is nekifutva a megrendelésnek. Amikor minden adatot beírtam rákattintottam arra a gombra: send the checque. Én meg voltam róla győződve, hogy ez azt jelenti küldöm az átutalást bankkártyáról. Dehogy! A jelentése, hogy csekket kérek. Nem mindegy! Végül is sikerült és ma meg is kaptam az e-mailt, hogy postára adták. Hurrá állapot van.



Fenti képeken a Corvin mozi. Sokat hallottam mostanában a Corvin sétányról és kíváncsi voltam rá. A férjem ott dolgozott és megkértem készítsen képeket. Legutóbb én akkor voltam a Corvin moziban, amikor megnéztük az új Harry Pottert, úgy fél éve és nyomát nem láttam ott építkezésnek. Persze, hogy nem, a mozi háta mögött lévő rész lett újjáépítve. Ez a piszkos, de általam imádott Budapest kapott egy apró új részt. Szép lett, örülök neki!


Ez a lift a bevásárlóközpontban, ami a sétányon van. Érdekes, mivel minden része üveg, a működtető rendszere is látszik.


Nagyon jó a tervezés, minden szinten van bőven természetes fény. Ahogy néztem a tv-ben az ott reklámozott lakásokat, azok is plafontól padlóig üvegfallal vannak készítve, úgy tűnik ez elsődleges szempont volt a tervezőknek, nagyon helyesen.


Még mindig a bevásárlóközpont.



Ez pedig a sétány az ott épült lakásokkal.

Más. Kolontár. A kép jobb felső részén látszik a repedés, ahol az iszap kiszabadult. Előtte a gépek hordják ás hordják a rossz talajt.


Az elbontott házak területe. Háttérben még látszik a ház falán az 1,80 magas iszapelöntés nyoma.


80 új ház épül Devecseren. Jó nézni.

5 megjegyzés:

gromine 2011. május 10. 20:24  

Nagyon jó lett a könyvjelző.
A pomponokat Te készíted, vagy veszed és így állítod össze?

Unknown 2011. május 10. 20:31  

A pompon készen kapható és imádom!Kéred?Mert szívesen küldök.

Nagymamis 2011. május 10. 21:31  

Nagyon-nagyon klassz! Gondolom a lányod örült neki!

Laucica 2011. május 10. 23:58  

Szép lett a pomponos zsiráf, jaj, ilyet is kéne csinálni!
Ezekről az üvegablakokról az jutott az eszembe, hogy tényleg nagyon jó világos (kézimunkázóknál minimum követelmény!:)), csak ha nem egymás szájába néznének rajtuk keresztül a lakók...

Unknown 2011. május 11. 0:44  

Igen ,Laura,nekem is ilyen kifogásom van.Hol van itt a magánszféra?