Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. május 14., szombat

Csomag


Megküzdöttem értük. Dupla öröm kézbe venni, nézegetni ezeket a készleteket. Nekem gyönyörűek! Tegnap érkezett meg és délután hozzá is láttam osztályozni, jelekkel ellátni a Janlynn készlet fonalait. Este pedig muszáj volt ki is varrnom egy kis sarokrészt. Nagy munka és nem tudom meddig tart, hogy le sem tudom tenni, de valószínű, hogy karácsony előtti hónapokban lesz befejezve. Akkor szeretünk téli képeket hímezni mi kézimunkázók , ráhangolódni az ünnepekre. Ez a készlet a négy évszak együttes téli darabja: Winter Sampler.
A másik apró, de annál szebb csomagocska a Victoria készletekből a Renaissance Lace sampler és doboztetőre illő minta. Gyönyörűek ezek a selyemfonalak és a selyemszalag! Nagyon örülök ennek a két készletnek!

5 megjegyzés:

Nagymamis 2011. május 15. 7:49  

Nem csodálom, hogy mindjárt ki is próbáltad! Csodaszépek!

gromine 2011. május 15. 14:17  

Elhiszem, hogy egyből kibontottad és már el is kezdted.
Kíváncsi vagyok a Victoria Re naissance-ra, egy nagyon szép minta, nagyon tetszik..
Jó munkát hozzá.

Dóra 2011. május 17. 8:54  

Olyan jó a szerzeményeket először kibontani, végigsimogatni. És utána a tudat, hogy a tiéd;)
Mutasd majd, hol tartasz, biztos már tetemes mennyiséget öltögettél bele, ismerve a tempód!

erdoseva55 2011. május 18. 21:17  

Nekem is tetszik ez a készlet, játszadoztam a gondolattal, hogy megrendeljem, de előbb be kell fejeznem a sok elkezdettet:))
Nagyon gyors vagy, már el is kezdted! Élvezd ki minden percét a hímzésnek, biztosan hamar elkészül.

Tündérke 2011. május 19. 7:17  

Hű, nagyon szép lesz :-)
Janlynn-nak remek kis mintái vannak, tőle van a régi világtérképem is :-)