Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. május 3., kedd

Janlynn Postcard





Ismét Laurától kapott mintát készítettem. Köszönöm! Rendkívül szeretem azokat a hímzéseket, amiket ki lehet egészíteni, itt például"spárgával", ami nem az, horgolófonálból sodortam. A két alsó képet kora délutáni ragyogó napfényben készítettem, ez az eredeti színe a képnek, de kevésnek találtam mert a kerettel együtt kevésbé látszik maga a kép. Így gyorsan este 6 felé is fotóztam párat. A nap most is sütött, de mennyire mások a színek!
Régóta szeretem Janlynn képeit, de ez az első amit elkészítettem. Hímzés közben meglátogattam a honlapját és nézelődtem, majd rendeltem is mintát. Nem Kanadából, hanem Angliából, mert az hamarabb ideér. Egy félreértés során kétszer rendeltem meg ugyanazt, amitől szabályosan bepánikoltam, mert fogalmam sincs hogyan lehet az egyik rendelést visszamondani. Írtam e-mailt és várom a választ, remélem pénzvisszafizetéssel együtt rendezni tudom a tévedésem. Még soha nem volt problémám az internetes megrendeléssel, így a legjobbakat remélem. Ha a megrendelés problémás nagyon nehéz intézkedni, ha valaki nem beszéli az angolt megfelelően.

10 megjegyzés:

erdoseva55 2011. május 3. 21:26  

Nagyon jól néz ki a kép, tetszik!
Drukkolok Neked, hogy rendben legyen a rendelésed!

Vera 2011. május 3. 21:38  

Szép a kép... remélem sikerül elintézned...Én még sosem rendeletem mert semmi nyelvet nem beszélek.... Drukkolok, és remélem írsz majd róla....

Unknown 2011. május 3. 22:09  

De tündériek vagytok,köszönöm a megértést!Hát nem mindegy a plusz sok pénz.

Unknown 2011. május 3. 22:11  

Vera:van valamilyen minta amit elküldhetnék?

Laucica 2011. május 3. 22:37  

Jaj, ezt én is megcsináltam, én is imádom, mert eredetiben tényleg nagyon jók a színei!!!:)) És én is megváltoztattam a dátumot :D
Egyébként nincs mit, nagyon szívesen:) És szerintem ha írtál emailt, tuti törlik a második megrendelést gond nélkül, nem hiszem, hogy olyan gonosz emberek ülnének az internetes kábel másik végén, hogy diret kifizettetik másodszorra is ugyanazt;)

Unknown 2011. május 3. 22:46  

Köszi Laura,elsöprő az energiád.Úgy legyen!

Nagymamis 2011. május 4. 6:22  

Mutatós és szép képet készítettél!
Remélem sikerrel jársz a rendeléseddel!

gromine 2011. május 4. 6:25  

Nagyon klassz, jó lenn egy ilyen levelet kapni !!

Lia 2011. május 5. 9:33  

Nagyon tetszik! Gratulálok!

Tündérke 2011. május 7. 21:28  

Nagyon szép lett, tetszik :-)))