Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. május 26., csütörtök

Újra nyárias hangulatú munkák


Ma reggel nagy hírtelen elpakoltam a téli samplert. Elhatároztam, hogy elmegyek a Röltex-be, nézek anyagokat és elkészítem végre a málnamintás táskát. Régóta halogatom, mert nem született határozott elképzelésem róla hogy milyen legyen. Még most sem tudom, de ha holnap hozzálátok, majd alakul menet közben, remélem.


Érdeklődtem, hogy hímzővásznat lehet-e kapni. Igen, többféle is van, milyet szeretnék?
-Ha azt mondom 28-ast?-kérdezem.
-Akkor azt mondom nem tudom mi az.
-Sűrű szövésű.
Mutatja a Panama nevű vásznat, én meg elájulok az árán, mert métere csak 2400Ft. Ránézésre is szuper, azonnal kérek, de csak egy fél métert, mert gyanakszom. Ki kell próbálnom, mert ehhez képest nagyon drága minden eddig vásárolt hímzővásznam, de lehet, hogy nem ok nélkül. Ha beválik, akkor verhetem a fejem a falba, hogy eddig vak voltam és mennyi pénzt költöttem már megint csak a márkára.



Van ilyen, hogy táskavászon. Olyan,mint a sporttáskák anyaga. Erős, vízálló. Tetszett, valami lesz belőle.


Virágzik a cukkini,


és a bab is.



A cékla meg lassan fogyasztható lesz. Ideális az időjárás az idén, minden nagyon szépen fejlődik.

4 megjegyzés:

gromine 2011. május 26. 16:29  

Kíváncsi vagyok, hogy fog majd beválni az új anyagod.
Szép a kerted !

erdoseva55 2011. május 26. 16:47  

Nagyon kíváncsian várom a szép táska elkészültét. Én még nem mertem belevágni ilyesmibe, de ami késik, nem múlik:)).
Mennyi mindened van már a kertedben,a miénk kicsit meg van késve.
A céklát meg külön irigylem:)), nem lehetne fénypostával nekem is küldeni?
Az én férjecském még csak ezután fogja elültetni.:)

Nagymamis 2011. május 26. 16:56  

Én is kíváncsian várom a táskát! A kerted nagyon szép! Céklát én még nem vetettem, a cukorborsó helyére gondoltam. Lehet, hogy késő lesz?

Unknown 2011. május 26. 17:34  

Évi!Lehet,hogy a kerted egy kicsit árnyékosabb.Nekem a virágoskertem az,ott van minden késésben.A haszonkertet részesítettem előnyben.Én még ilyenkor nem ültettem céklát,mert úgy tudom csak kora nyáron nő meg.Írd majd le légyszi milyen sikerrel fejlődik,mert érdekel.