Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. július 22., péntek

Újra crazy quilt


Ezt a tervezést majdnem ugyanúgy készítettem, mint Annamari, ugyanis Róla másoltam. Ha ezt a technikát nem Nála látom biztos elsiklottam volna felette. De Ő olyan gyönyörűeket készít, hogy kedvet kaptam a kipróbálásához. Hát nem egyszerű, igen sok a munka vele és itt nincs hímzővászon, ahol a kiszámolható kockák pontosan vezetnek, szemmértékkel kell az öltéseket lehetőleg pontosan készíteni. De az anyagok, fonalak, gyöngyök és szalagok összeválogatása igazi kihívás, öröm. Többszörösen is kicsinek tituláltam a hímzőasztalomat, legalább háromszor ekkora helyre lenne szükségem. Kiegészíthető még sharmokkal és minden hozzá illő díszítőelemmel, rendkívüli kreativítást igényel. Az általam elkészített darabból táska lesz.




Ezen a munkán már több öltésmintát is kipróbáltam. Örülök, hogy fehérre fehér fonalat választottam, mert minél több öltéssel díszítettem úgy éreztem egyre jobban elvonják a figyelmet a központi szív alakú részről. A crazy quilt igen gazdagon díszített technika, de vigyázni kell a túlzásokra.




Kibontogattam és újra varrtam a telefontartót és így végre meg vagyok elégedve vele! Helyrehoztam a hibákat, kicseréltem a tetején a zsinór összehúzásának sínrészét, a szalagot és megerősítettem a nagyobb gyöngyöket. Most kézzel öltögettem. Ezt az apró darabot gép alatt erőltetni kár volt, az torzította el, illetve a satén nagyon nyúlik, nehéz vele dolgozni.



Érik a paradicsom, az alsó képen: kis helyen sok gyümölcs akart fejlődni és összenőttek. Legalább 5 darab. Bizarr, de így is finom.

5 megjegyzés:

Nagymamis 2011. július 22. 18:27  

Beáta csodaszép! Nagyom ügyes vagy! És mindezt csak úgy magadtól? Már én is foglalkozom a gondolattal, hogy belevágok, de eddig nem volt bátorságom! Örülök,hogy Nálad már érik a paradicsom! Nekem csak a fóliában pirosodik, a kertben még semmi!

Unknown 2011. július 22. 18:37  

Jaj, dehogy magamtól.Annamari munkáit nézd meg rákattintva a nevére.Érdekes az elcsúszás az érési folyamatokban. Kis országban élünk, mégis más a napsütéses órák száma, vagy nem tudom, szerintem hamarosan Nálad is érni kezd.

erdoseva55 2011. július 22. 20:12  

Mindig meglepsz valami gyönyörűséggel!
Szeretek Nálad időzni, jó nézegetni a szépségeidet.
Márnálunk is érik a paradicsom főleg a koktél paradicsomnak van nagy sikere.

Vera 2011. július 23. 11:31  

Gyönyörű ...... "hál istenek" még nem fertőződtem meg ezzel a kézimunka stílussal...Gratulálok! Nagyon ügyes vagy...