Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. augusztus 2., kedd

Szütyő

Moncsi blogján találni rengeteg szabásmintát, aminek én nagyon örülök! Az ott bemutatott képek alapján elkészítettem ezt a kis szütyőt. Nagyon egyszerű, nagyon mutatós darab. Ez itt saténból, apró dolgok tárolására és ajándékba készült. Kartonból és nagyobb méretben jobban van tartása, jobban is néz ki, olyat is készítek.


Gigaképem növöget. Először lesz egy hosszú csík. Azért választottam a minta elkészítésének ezt a módját, mert balról tartom a vásznat, amit feltekerek, hogy ne gyűrődjön. Így ezt a sávot varrom végig. Most tartok a kép magasságának a felénél.


Sehogyan sem tetszett a két hímzett kép egymás mellett, azaz az még igen, de a kiegészítőkkel együtt én túl nagynak találtam a méretét a keretben és olyan nagyon bábszínház jellegűnek. Aranyos a maga stílusában, de én biztos nem tettem volna fel a falra, így ketté szedtem és az egyik képből lett egy irattartó a lányomnak.

3 megjegyzés:

Nagymamis 2011. augusztus 2. 20:47  

Beáta nagyon szép szütyőt készítettél! Azok a kis rózsák hogyan készülnek? A keresztszemesbe nem szoktál belegabalyodni? Olyan aprólékos minta, és rengeteg öltés.....

Unknown 2011. augusztus 2. 21:04  

Egy ilyen keresztszemes nem kezdőknek való.De nekem sem,mert próbára teszi a türelmem!

Kriszti 2011. augusztus 3. 10:07  

Ez a gigakép nem semmi!!!Nekem is el van kezdve egy HAED minta, de messze elkerülöm....:-DD,pedig annyira szép lenne, ha...
Ügyes vagy!!