Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2012. január 25., szerda

Házat építek


...csak én fonállal. Így kezdődhetett az otthonteremtés a kerttel, kerítéssel, majd az ajtóval,


később egy kis fal és az ablak, párkányon a nyíló virágokkal. Aki ismer, tudja, hogy nagy rajongója vagyok szinte mindegyik Victoria készletnek, ezért mikor elkészül egy-egy részlet, azonnal fotóznám és mutatnám. Lehet, hogy sűrűbben fogok jelentkezni és így is lesz.

9 megjegyzés:

Rita 2012. január 25. 16:40  

Nagyon szép, aprólékos minta és hímzés! Gyere és mutasd gyakran!

Orsi 2012. január 25. 18:27  

Nagyon szép lesz:)Gyorsan haladsz vele :)

Vera 2012. január 25. 19:54  

Milyen sokat hímeztél.. ráadásul aprólékos... gyere gyakran és mutasd az építkezést.. szívesen nézem.. nézzük.....

Unknown 2012. január 25. 20:15  

Orsi:van most rendszeresen vezetett blogod? Melyik?

Soleil 2012. január 25. 20:22  

Nagyon szép lesz, olyan kis finom a minta, nagyon tetszik a hímzésed!

gromine 2012. január 25. 21:07  

Nagyon gyorsan haladsz !!

Unknown 2012. január 25. 21:15  

Olyan sokan írjátok,hogy gyorsan haladok.Erről sokat gondolkodtam. Ami elkészült,az 8 óra munka.Ha ez idő alatt ez sok,akkor tényleg gyorsabb vagyok az átlagnál.Én nem tudom.Ti úgy érzitek ezt nem lehet teljesíteni ennyi idő alatt?

Jutka 2012. január 26. 11:32  

Különleges az már biztos a házépítésnek ez a módja:) végeredmény meg csodás lesz mint minden hímzésed.
Egyénenként, mintánként szerintem változó a hímzés gyorsasága. Megfigyelésem és saját tapasztalatom szerint azok a hímzések melyek újak frissen kezdettek sokkal nagyobb lendületet hoznak ki belőlem, mint a már megunt régiek nem beszélve arról, ha valami újra áhítozom.

Névtelen,  2012. január 27. 8:28  

De szép kerted van :))) !!!


Én nagyon lassan hímzek, ezért nem tudok hozzászólni a gyorsaság kérdéshez, de talán nem is annyira lényeges az... nem? Fő, hogy öröme legyen benne az embernek :)))