Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2012. január 23., hétfő

Heirloom Homecoming Sampler



Megérkezett ma a várva várt kézimunka készletem. Előző megrendelésem több mint egy hónapig kódorgott, amit jeleztem a szolgáltató felé és most ajánlva érkezett. Ennek örülök, mert kicsit féltem, hogy megint talán sokáig kell várni. 5 nap alatt ideért és ebben benne van egy hét vége. Nagyszerű!
Sütött a nap és azonnal le is fotóztam ezeket a gyönyörű selyemfonalakat, kagylógyöngyöket.


A készlethez két színösszeállítás elérhető: kék és az un. rustic, ez utóbbi tetszett inkább.



Vajszínű vászon lesz az alapja, bár ezen nem tudom mennyire tud érvényesülni a krém színű selyem perlé.
Ma már nem tudom elkezdeni, mert szülői értekezletre megyek, de még a maradék időben szétválogatom a fonalakat.

8 megjegyzés:

Tündérke 2012. január 23. 15:40  

Csodaszép lesz!
Bár a kék a kedvenc színem, de ez esetben nekem is a krémszínű tetszik jobban.

erdoseva55 2012. január 23. 17:37  

Ahogy nézegetem, ebben vannak különleges öltések is. A fehér hímzésre gondolok! Nagyon ügyes vagy, hogy megtanultál ennyiféle öltést!
Nagyon szép lesz a gyöngyöcskékkel.
gondolom, alig várod, hogy belebökjél!:)
Kellemes hímzést kívánok.

Nagymamis 2012. január 23. 18:36  

Beáta ez gyönyörű lesz! Olvastam az előző bejegyzésedben, hogy Te már palántáztál. Nekem még eszembe sem jutott.Jó, hogy felhívtad a figyelmemet. Igaz nekem nincs olyan helyem ahol igazán egyenletes meleg van, de azért megpróbálom idén is. Jó kézimunkázást és szép estét kívánok! Erika

gromine 2012. január 23. 20:00  

Szép készletet választottál .

Laucica 2012. január 23. 20:14  

Hű, de gusztusos ez a készlet! Kíváncsian várom a képeket róla:))

Soleil 2012. január 23. 22:18  

Szép a készleted, biztos jó lesz hímezni. Én is várom róla a fotókat!

Vera 2012. január 24. 10:12  

Én is kiváncsian várom ... remélem készítesz közelebbi fotókat is hogy jobban megszemlélhessem... Gyere sűrűbben ...