Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2012. február 5., vasárnap

Havazik!


Havat lapátoltam, fotóztam, elsétáltam a boltba és el is fáradtam. Imádom a havat, most gyönyörű, süt a nap és szikrázik. Felső képen a szomszéd Panka kutyus is figyelemmel kísérte mit csinálok.



Polly az orrával tolta a havat, alatta szaglászott.




Marci cica is velünk tartott, de ő türelmetlenkedett. Alig várta, hogy bemenjünk.




Juj! Ez hideg!

4 megjegyzés:

Nagymamis 2012. február 5. 13:48  

Nálunk tegnap egész nap havazott, háromszor lapátoltam az utcán és az udvarban.....de nagyon tetszik!

Vera 2012. február 5. 17:52  

Akár milyen szép... nekem helysebben nekünk elegünk van a hóból és a hidegből is....
Szép képeket készítettél... ja és a mi macsekunk ki sem megy... Reggel négytől este tizenegyig bent van... akkor van kitéve...

gromine 2012. február 6. 12:56  

Nagyon szép a havas táj, csak ne kellene annyit lapátolni:)))

Névtelen,  2012. február 8. 17:20  

Gyönyörű fotókat hoztál!
Brigi