Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2012. február 6., hétfő

Még mindig a sampler



Előző kézimunkás bejegyzésemben rosszul fogalmazhattam, mert sokan félreértették. Nem, a sampler még nincs kész és a képek bemutatása után sincs. De már "csak" a hardanger-es részlet van hátra és ezúton kérdezem: mutassak annak elkészítéséről is fázisfotókat? Azaz a készítés menetét?
Visszatérve ezekre a képekre: két újabb részlet, a második képen ugyanaz van, mint az elsőn, csak utóbbi alá helyeztem egy bordó kartonlapot, ami kiemeli a hemstitch szépségét. Keretezve is így kell ezeket a képeket, a hardanger miatt is szükséges egy színben hozzá illő alap a kézimunka alá.


Az utolsó kép: az otthon megosztva családdal, barátokkal és az elmaradhatatlan kert.



Kinagyítva ezek a szép díszítő sorok, amik lassan az idegeimre mennek. Sok volt ez egyszerre. Nagyon sokat kellett számolni a pontosság miatt.


A kész munka 60 cm hosszú lesz. Most ekkora.

7 megjegyzés:

Orsi 2012. február 6. 18:19  

Nagyon szép!Én szívesen néznék fázisfotókat is!:)

Rita 2012. február 6. 20:21  

Mutass fázisfotókat! Annyi itt a szép, külömleges öltés, sokat lehet belőle tanulni.

Eliz 2012. február 7. 8:02  

Csodálatos, mutassál belőle minnél többet!!!

Vera 2012. február 7. 14:41  

Igen... igen .... mutassál fázis fotót.....,,, Olyan jó nézegetni.... meg hátha jön valami ötlet is....Meg kell hagyni szépen alakul....Jó varrogatást... persze akinek új szemüvege van... az jól lát is... Nem de Kedves Bea?...Nekem mikor lesz??

Névtelen,  2012. február 8. 17:55  

A hímzés, a fonalak finomsága, maga a minta... Valahogy lélekkel teli. Öröm, ha minél több részletét megosztod!
Brigi

gromine 2012. február 9. 10:36  

Nagyon szépen készül a sampler, ha lehet én szívesen megnézem a fázis fotókat .

csibe 2012. február 9. 12:30  

Kedves Bea!
Egy ideje olvasgatom már a blogod, mindig csodáltam a műveidet, ezt most már nem tudom szó nélkül hagyni :) Nagyon-nagyon szép ez a sampler, és hihetetlen gyorsan haladsz!
Mindenképp szívesen látnék fázisképeket, bár az előző egyik bejegyzésnél, ahol ollóval belevágsz az anyagba... hát a hideg is végigfutott a hátamon :D Én sajna még nem vagyok olyan szinten, hogy ilyen összetett művet készítsek (félek, nem is leszek :) )