Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2012. március 28., szerda

Jöhet a Húsvét!



Milyen gyönyörű képeket lehet készíteni ilyen ragyogó napsütésben! Nem tudtam ellenállni az asztalra kirakott szalagok színkavalkádjának, bele foglaltam a fotóba, de remélem nem vonja el a figyelmet a kész munkáról. Kész lett ez a két nyuszi, most már dísze a lakásnak így Húsvét idejére. Verától kapott két horgolt virág díszíti a képeket, tökéletesen illenek hozzá színben, hangulatban. A kék nyuszi csak az általam festett fonalakból készült, vidám hangulatú lett.


A számítógépem rendben van, a kertem is alakul. Átültettem a málnát olyan helyre ahol nincs útban. Ugyanis mikor megvettem a kertészetben az apró bokrokat, azt hittem jó helye lesz a haszonkertben, amit így utólag már nem is értek. Terebélyesedett, egyre nagyobb helyet foglalt, szúrt, útban volt. Most nagyon csinos így szépen sorban, de ha életben marad össze-vissza hozza majd az új hajtásait, kíváncsi vagyok jövőre mi lesz. Több szempontból. Ez itt egy igen árnyékos hely és kérdés, hogyan érzi majd magát. Hozattam 2 köbméter termőföldet, avval lett feltöltve, a maradékot pedig a kiskertembe elegyítem a régi földdel. Locsolni kell azt a pár dolgot ami a földbe került, nincs csapadék.



A férjem készítette ezeket a képeket. Szobrok, valami színházi díszlet. Nagyon jók, hasonlítanak a Harry Potter könyvekből megismert dementorokra.

3 megjegyzés:

gromine 2012. március 28. 17:06  

Szuperek lettek a nyuszik !!

Vera 2012. március 28. 17:56  

Szépek lettek a díszek!!!!!!!!! Ügyes vagy...
Jó kertészkedést!

Jutka 2012. március 28. 19:40  

Nyúlúr és nyúlasszonyság jól mutat így párban:)
Szalagok fergeteges, vidám színekkel valóban jól mutatnak.
Férjed fotói engem szorongással töltenek el.