Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2012. március 19., hétfő

Perlimpinpin


Az egyik nyuszi kész van. A másik egészen más színű lesz, ezekből a fonalakból már nem maradt még egy képre való.
Mostanában keveset hímzek, gondom van a számítógéppel is. Nagyon lassú és nem tudom az okát. Szerdán viszem megnézetni és azután el kell dönteni, hogy megy a kukába, vagy marad. Kíváncsi vagyok, mindenesetre kiírok róla minden számomra fontosat, most evvel foglalatoskodom. Nagyon nehéz nekem dönteni a számítógép sorsáról, mert én nem nagyon értek hozzá, a családom többi tagja jobban, de mindenki mást mond. Meg olyan kérdéseket tesznek fel, hogy az alaplapi memóriának milyen a kapacitása? Nem tudom, így segíteni sem tudnak, szóval nem egyszerű dolog ez.


Ez a kosárka meg csak úgy szép. Azt hittem rohanok a kertbe, ha itt van végre a jó idő, de arra sem jut energiám. Én nem tudom mi van, valószínűleg egyszerre gondoltam mindent megoldani. Hát az nem megy.

4 megjegyzés:

Dóra 2012. március 19. 17:58  

Nagyon szép a kosárka!
Nekem csak egy adag mini tulipánom van a konyhaablakban, pedig igazi virágos kertre vágynék. 2 hete mennék végre megvenni az erkélyládákat a belevaló futómuskátlival, de valahogy sosem jutunk el, vagy ha végre odaérünk, akkor a gyerekek már olyan nyűgösek, hogy a kötelező villanykörte, ecset és egyéb dolgok után már inkább kifelé húz mindenki.

Unknown 2012. március 19. 23:59  

Ez mindig így lesz és ez így jó.

gromine 2012. március 20. 8:06  

Szép lett a nyuszi !!
Tavaszi fáradság.

Vera 2012. március 21. 15:06  

Aranyos lett a nyuszis képed...
Igazi tavasz váró a kosárka... ráadásul sárga....
Tavaszi fáradság?Ebbe a jó időbe megérem magam vonszolni.... más is így van... vagy elmulik... vagy nem.......Szép hetet! és hétvégét!