Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2012. április 21., szombat

Cukorka bolt kész!


Füzetborító lett belőle, így is terveztem. Hol szerettem, hol nem ezt a munkát. A végére nagyon elegem volt a sok kis színes folt hímzéséből és szokásomhoz hűen kitaláltam hogyan válthatnám ki a munkát valami ide illő ötlettel.


Elővettem a süthető gyurmát és abból készítettem nyalókákat. Ez nem is olyan egyszerű dolog. A gyurmával nem nehéz dogozni, de apró és ötlet híján igazi cukor szórógyöngyöt tettem a fehér nyalókába.Volt egy nagyon mutatós csokim, amibe meg valódi tört mogyorót nyomkodtam, de azok kipotyogtak, így azt kidobtam. Azt hiszem az volt a baj, hogy a forró sütőben az olaj kiengedett a mogyoróból és ettől elvált a barna gyurmától. A cukor viszont működik.
Most így a fotón látva nekem jobban tetszik ez a füzetborító, mint élőben.


Visszatértem a nagy képhez és készült még pár karácsonyfa dísz.


Nehéz, mert egy két öltés után legtöbbször új cérnát kell fűzni, de elképesztő ez a színkavalkád!



Néha elcsodálkozom, hogy a rossz idő ellenére nyílnak a virágok. Az ibolya a legváratlanabb helyeken is felüti a fejét. A szél elfújja a magokat és ott is van, ahol tavaly még nem volt.

15 megjegyzés:

Unknown 2012. április 21. 20:47  

Írok én magamnak megjegyzést,hiszen a Csillag születik mindenkit leköt.Mindenkin kívül Ördög Dóri lenyűgöz. Nekem Ő olyan, mint Audry Hepburn,ilyet nem találunk minden sarkon!

Laucica 2012. április 21. 20:53  

Nagyon szép lett a cukorkás bolt!!!:)

Unknown 2012. április 21. 20:59  

Édes vagy,bár csodálkozom a véleményeden,a Te ízlésed ugyanis ennél kifinomultabb. Udvariasnak ismerlek ugyan,de annál sokkal őszintébbnek.Most már én is kételkedem az ízlésemben..

Jutka 2012. április 21. 22:33  

Az ízlésünk változik, formálódik és állandóan alakul. Szerintem ez nagyon jó, ha új információk formálják a gondolatainkat, mindennapjainkat. Az internetezés világában már napról, napra új és egyre szebb dolgokat fedezhetünk fel:)
Cukorka bolt szépséges lett! Természetesen égészen más világ mint a karácsonyi nagy képed, alakulnak a díszek rajta:))
Itt is köszönöm az ajándékodat!

erdoseva55 2012. április 21. 22:54  

Az a Mikulásos, karácsonyi kép gyönyörűen alakul! nagyon szép aprólékos, és csodálom a türelmedet!
A cukorkás bolt érdekes befejezést kapott:) Szerintem egyszer még kihímzed a behelyettesített részt!:)
Nálam is egyre több az ibolya, bár már jelenleg elhervadtak és én egy 2 cm-s magas üvegcsébe tettem csak el ma kapkodva ibolyás cukrot!

Unknown 2012. április 21. 22:55  

Jutka:nagyon szívesen.

Unknown 2012. április 21. 22:57  

Ibolyás cukor? Az mi?!

xJuDesign 2012. április 21. 23:12  

Szépek a munkáid:)
Szerintem a cukorkással úgy voltál, mint én a csokibonbonossal: szép-szép, de jó, hogy készen van.
A Mikulásos képed hihetetlenül részletgazdag. Várom a folytatást:)

Vera 2012. április 22. 10:04  

Szép fotokat hoztál! Végre kész a boritód is... elismerésem... Nekem nem lett volna hozzá hangulatom varrni... Szép lett! Mindig visszatérsz a télapóhoz is!

erdoseva55 2012. április 22. 15:56  

Kristálycukor közé tettem ibolyafejecskéket! Hasonlóan a levendulás cukorhoz, kellemes az aromája, ha felhasználod:)
Szép vasárnap délutánt!:)

Névtelen,  2012. április 22. 23:47  

Beáta, azt elhiszem, hogy a HAED-hez képest "túl egyszerű" a cukorkabolt! :)
Elismerem, nekem tényleg tetszik a boltocskád, egy régi Maigret-krimi feldolgozásában szerepeltek hasonló régimódi üzletek, a helyszín "békebeli" mivoltát hangsúlyozva. A gyurma-édességek jól sikerültek, tán inkább amerikai stílusúak. Csatlakozom Évához, hátha kihímzed egyszer az eredeti változatot is... :)
Brigi

gromine 2012. április 23. 9:09  

Nagyon jó lett a "cukros" megoldásod.
Mikulás képet pedig nagyon jól halad.

Unknown 2012. április 24. 9:29  

Ehhez a nagy képhez most nagy kedvem van,még az is lehet,hogy tényleg készre hímzem.

amilgade 2012. április 25. 18:58  

Azta!! A karácsonyos képed lenyűgöző!! Minden elismerésem a hímzéséhez, nagyon nehéz lehet!!!

Dóra 2012. április 26. 13:09  

Tök klassz, vidám kép lett a cukorkabolt!

A HAED képedet mindig csodálom! Hatalmas változást mutatsz rajta mindig!