Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2012. április 4., szerda

Virágzik a cseresznyefa


A cukorka boltban egyre több minden kapható...





A méhekre két héttel ezelőtt figyeltem fel, a jó időre hamar előbújtak és akkor még kétségbeesetten kerestek virágport, de semmi nem volt. Alig pár nap alatt borult a cseresznyefa virágba és a sok kis bogár úgy döngött körülötte, hogy én gyanakodva darázsfészket kerestem, ahol rajban vannak és biztos ami biztos menekülő pozíciót vettem fel. De semmi vész, egyszerűen csak éhesek és sokan vannak , ezért fotózni is lehetett az amúgy két másodpercre egy helyben nem maradó méheket. Egy-egy darázstól nem ijedek meg, szoktam perlekedni velük locsolás közben. Ha betévedek az általuk sajátjuknak vélt területükre, akkor elém áll az egyik és hangos döngicséléssel, hirtelen jobbra-balra és minden irányba pár centit hirtelen "ugorva" fenyeget meg, én meg visszakiabálok. De nem szabad fenyegető mozdulatot tenni, hessegetni, megijedni és akkor nem bánt. Egy darabig veszekszünk, aztán tovább megyek.

9 megjegyzés:

erdoseva55 2012. április 4. 20:20  

Nagyon tetszik a boltocska ,olyan klassz mintákat hímzel!
Szépek a képeid, és nagyon kedves volt, ahogy leírtad a méhecskékkel való találkozásodat.
Amikor kicsi voltam, a nagypapámnak is voltak méhei, de engem soha nem csíptek meg!Bátran közlekedtem közöttük, mára már azonban óvatosabb vagyok:)

gromine 2012. április 4. 20:55  

Kezd kibontakozni, hogy mit is árulnak a boltban:))

Névtelen,  2012. április 5. 0:58  

Békebeli cukorkásboltod lesz, tündéri! A cseresznyefa... Tudod, nem csodálom, hogy Japánban ünnep, amikor virágba borul!
Jó, hogy hallgatnak rád a darazsak! :)
Brigi

Vera 2012. április 6. 8:24  

Egész szépen alakul a boltocska... Találsz mindig hímezni valót.!
Gyönyörű ahogy nyílnak a fák...!szeretem nézni maga szépség.... Ilyen szempontból ez a legszebb hónap.....
Én sem félek, a méhektől, darazsaktól... de nem is keresem a társaságukat...,

Jutka 2012. április 6. 17:21  

Haladsz a boltocska hímzésével az árukínálat bővül:)
Fehér cseresznye virágok a kék hátér nagyon szép!
Kellemes húsvétot kívánok!

Unknown 2012. április 7. 16:26  

Kellemes Ünnepeket Kívánok Mindenkinek!

Vera 2012. április 7. 18:30  

Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok! Sok locsolót is!

Vera 2012. április 7. 18:30  

Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok! Sok locsolót is!

amilgade 2012. április 9. 18:14  

Csodálatos a cseresznye fád!!! Nekünk tavaly halt ki, idén meg csak egy kicsike van.